Inlägg från: Septemberpyret |Visa alla inlägg
  • Septemberpyret

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-12-16 20:10:53 följande:

Jag kan också intyga att Himmelbit är en pingla!
    Jag med! Men Kajsa du har ju bytt bild igen...!?
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-12-16 20:13:46 följande:
    Ska det bli nästa projekt tro... *kliar i fingrarna*
    Sambon har väl ändå verktygen framme på övervåningen...!?
  • Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-12-16 20:13:59 följande:

hihi, ja jag blev lite blyg i benen som min dotter säger...
    Blyg i benen, vilket gulligt uttryck!
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-12-16 20:17:10 följande:
    Vad synd - jag har inget kort på mig själv... Annars hade jag veeeerkligen visat *håller fingrarna i kors* Såg du inte bild på mig på min egensnickrade hemsida som jag visade för ett tag sedan förresten?!
    Jag kanse kan trolla fram något, fotograferade ju dig så sent som idag...!? *skämtar, skulle inte göra det utan ditt tillstånd*

Eminabilic: Du är jättevälkommen!! Ber om ursäkt jag är lite disträ och flamsig ikväll (oxå) ...!
  • Septemberpyret
    Toola skrev 2007-12-16 20:24:08 följande:
    God Kväll !Inne o tjuvläser igen  som vanligt....Tänkte visa kortet som vi i panik har tagit o tryckt nu i afton innan de skulle postas, tänka sig att man alltid ska skjuta upp allt så länge som möjligt
    Vilka sötnosar!
  • Septemberpyret
    mimmi006 skrev 2007-12-16 20:54:25 följande:
    jag såg en igår... kanske kommer sen! Två bokstäver, typ IBhome eller nåt... *hjälp* Katastrofbild! Men nu är panelen iallafall grundmålad i vardagsrummet!
    Så fint det blir! Har ni förresten hittat någon fin "bröstlist", du pratade om att ni letade...?
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-12-16 20:59:14 följande:
    TACK! Jag som brukar muddra tråden med bilder får försöka hålla mig och portionera ut mina inlägg istället
    Vad vann du för pris...?
  • Septemberpyret
    mimmi006 skrev 2007-12-16 20:57:55 följande:
    Nej, jag tror pappa får fräsa en... det är bara på en sida, så det är inte så mycket... det ska bli kul att visa en del specialre däruppe, har inte avslöjat allt
    Åh, vi väntar med spänning!
  • Septemberpyret
    Himmelbit skrev 2007-12-16 21:05:30 följande:
    En bräda från Ylva Skarp!!! *lycklig*
    Har du någon bild...vad stode det på den...? *avis*
  • Septemberpyret
    JohannaJ skrev 2007-12-16 21:02:14 följande:
    hej vita tråden!Nu är jag hemma från BB med en liten pojke som ska heta Hilding.Har en fråga till er. Vet någon om lexington gör sängkläder för vagga? Har köpt en takvagga men hittar inga fina bäddset. Har inte orken att sy (snittades i fredags)
    Stort GRATTIS!
Svar på tråden Vita hem del 6