Inlägg från: Septemberpyret |Visa alla inlägg
  • Septemberpyret

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2007-12-20 22:09:47 följande:
    Nej! På min kommod syns det tydligt att det är gamla hål (inget krypande..). Kommoden har hängt med sen min allra första egna lägenhet så vi har aldrig ens tänkt tanken att det skulle kunna vara ngt konstigt/skadligt med den!
    Inget krypande här heller, så det är nog lugnt. Ska forska vidare i det imorgon... Nu måste jag gå och sussa! God natt!
  • Septemberpyret

Kikar in en sväng och önskar er alla en riktigt GOD JUL! Kram

• Septemberpyret

God kväll i tråden!
    Hoppas att ni alla har haft en mysig jul! Nån som har haft tur att få en vit jul...?
    Juliah & Mimmi: Superfina lampor!
    Kajsa: Jättefina möbler, snyggt med lite svart som avbrott!

• Septemberpyret

Sitter och letar efter nån trevlig semesterresa för mars/april nästa år. Är det nån av er som varit på något trevligt ställe som ni rekommenderar...?

• Septemberpyret

Sorry, missade visst lite info...! Vi är ute efter sol, men inom Europa eftersom vi tänkt ta med lilltjejen (1,5 år)...!

• Septemberpyret
    gemelli skrev 2007-12-26 20:33:09 följande:
    Mars kan ju vara lite halvklurig i europa. Men mer mot april skulle jag rek. Korsika eller kroatien, underbara ställen...
    Jag vet, det är lite klurigt under den perioden om man inte vill åka så långt...! Tack för tipset om Korsika, måste genast kolla lite temperaturer där! Sitter även och funderar på Barcelona, vad tror ni om det med småbarn...?
  • Septemberpyret
    MiaMariah skrev 2007-12-26 20:34:13 följande:
    En av julklapparna - eller två snarare..
    Jättefina!
  • Septemberpyret
    malins79 skrev 2007-12-26 20:37:30 följande:
    Det är väl bäst på Kanarieöarna vid den tiden, men det är ganska lång flygresa dit, 5-6timmar. Min svärföräldrar var på Madeira vid den tiden ungerfär och det var fint väder men inte jättevarmt.
    Jo, man kanske skulle satsa på Kanarieöarna i alal fall, det är ju ett säkert kort...!
  • Septemberpyret
    gemelli skrev 2007-12-26 20:43:01 följande:
    Barcelona är en urmysig stad. Nu är jag ingen storstadsmänniska på resor, men Barcelona gillar jag.MEN skulle inte välja att åka dit med en 1,5 åring om det inte är shoppingen du är ute efter.Har du varit i Egypten? eller är du rädd för landet som alla andra här på FL? Dit skulle jag annars rek. 5,5 timme med flyg och bo på Grand resort i Hurgahada, då får man semester...
    Nej, jag är inte rädd för Egypten har varit där och haft jättetrevligt - fantastisk dykning! Har dock inte bott i Hurugada! Även om jag gillar shopping så lägger jag nog Barcelona åt sidan!
  • Septemberpyret
    gemelli skrev 2007-12-26 20:51:20 följande:
    Jaa det är lite klurit att åka så tidigt på året då man vill resa i europa. Vi vill själva resa runt mars och har planer på Gambia. men vet inte om jag vågar mig dit då Vide är så lite fortfarande.
    Hur gammal är han? Jag har varit där och gillade det, men det var ett tag sen nu!
Svar på tråden Vita hem del 6