Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Hoppar in snabbt, är så trött så ögonen hålls uppe med tändstickor för tillfället. Ville bara göra färdigt ett blogginlägg. Nytt i bloggen alltså

Mimma: Så fint ert badrum är!  Och reportaget i Aftonbladet gillade jag också, toppen reklam för dig!

• LinaoMatilda

Julia: Grattis till jobberbjudandet!

MariaV: Grattis till graviditeten! Säger som alla andra i tråden har sagt; det kommer att gå jättebra! Vi har också tätt mellan barnen och det har jag aldrig ångrat. Visst är det jobb, men det ger så mycket tillbaka också. Ni kommer att fixa det jättebra, för det är viktigt att minnas att ni är ju två om detta, du behöver inte fixa allt själv.

• LinaoMatilda
    Vicka81 skrev 2008-01-21 13:24:04 följande:
    Jag är inte så sugen på svarta stänger... känner att jag vill ha antikvita efter år av ikeas svarta... Just nu har jag en vajer och tänkte att den mest skulle bli osynlig men jag är inte nöjd med det, den är alldeles för "kal" eller vad man ska säga? Kan man ha veckade länder på skenor? eller fungerar det bara med panellängder?
    Vi har ikeas gråa. Och jag vet att t.ex. Julia har spraymålat ikeas gråa stänger vita
Svar på tråden Vita hem del 6