• juliah

snuffsis, nä det är en i vitt hellinne från deras So home märke.

• juliah

Cecilia, tack snälla söta! Du kan få låna honom, eller nej du kan få honom, så lånar jag honom när det ska renoveras Skrattande OBS! Skämt!

Han höll inte heller i en hammare för tre år sedan, många tabbar har vi gjort men han har blivit fantastiskt duktig med tiden!

• juliah

Vanilj, tack snälla, det är nästan som en dröm. Det var olidligt att tvätta i den hemska friggan.

Tack ammi, jag har ett tips. Köpte i fredags ett jättefint set som är rosa och vitprickigt och tvärtom på andra sidan för halva priset på Hemtex. Dryga hundralappen gav jag för det.

• juliah

Cecilia, han är plattsättare idag. Väldigt praktiskt! Ja en ådra har han nog, är en fena på det mesta idag, även matlagning SkrattandeFlört
    Usch, kände mig plötsligt överflödig i vår familj, kan inte snickra, är ingen fena på matlagning...Skrattande

• juliah

Mia nej men vad säger du? Fy tusan för folk som inte har bättre saker för sig. Det där ska väl fungera som en inspirationskälla...
    Jag har noll förståelse för sådana fasoner, eller åsikter om att har man bilder ute på nätet så får man tåla neg. kritik. Pyttsan, vad är det som gör att det är ok att vara elak över nätet egentligen. Skulle vilja möta dessa ynkliga stackare irl istället.
    Så, nu fick jag avreagera mig lite. Försök att inte ta åt dig, och ta bort bilderna om det inte ger dig pos. energi.

Tack för komplimangen!

Och tack snälla ni andra också

• juliah

Godmorgon,

Tack snälla underbara gulliga ni för kommentarerna om tvättstugan både här och i bloggen!

Snart ska vi baka semlor jag och Noell.

Pärla, det ger med sig snart, det ÄR en ganska trist period just nu. Köp en bukett tulpaner, en inredningstidning och låt det bara vara så. Snart kommer inspirationen igen det lovar jag.

Lynn, ja ett rum i taget är verkligen förnuftigt.

Åå så fint de gjorde igår på Thomas & Simon. Såg ni Zandvoort butiken, där skulle jag gärna handla mycket och ofta Skrattande Den ljuslampetten har jag hållit i min hand 3 ggr och nu ångrar jag mig såå att jag inte tog den.

• juliah

Ånej mimma Ledsen
    Det ska kännas rätt i magen. Det mesta går att fixa men det vet ju du om någon redan om med tanke på er lägenhet ni gjort i ordning så fint. Men magkänslan, det är den som ska stämma. Kram på dig!

(Tack för komplimangen!)

lasse men uschdå, kan du vila idag på dagen kanske?

• juliah

lillafruluva, Zandvort är lovely! Synd att man bara har råd med en tvål typ Skrattande

sylt, är liten sjuk?

Lina, krya på er!

• juliah

Septemberpyret, åå så fint! Ett sådant i sthlm:s området skulle sitta fint.

Svar på tråden Vita hem del 6