Vita hem del 6
Hej Enji!
Hur har du det? Lika trött som jag förmodar jag. Är det nya möbler ni hämtat?
Hej Enji!
Hur har du det? Lika trött som jag förmodar jag. Är det nya möbler ni hämtat?
Enji, samma lika här!
Sköönt att slippa måla, så roligt är det inte egentligen.
Enji, låter som en god idé.
Här snöar det, kanske kommer vintern till slut även till sthlm. Lär bli en del pulkadragning idag misstänker jag.
Mia, nej men så trist. Huu vilken "vinter" vi haft. Man blir ju alldeles deppad av det gråa vädret.
Hej hej,
Krya på er som är sjuka och alla barn!
Jag har sovit...sedan elva Snacka om att vara genomslut. Jag har inte sovit på det viset sedan barn nr 1 var nyfödd.
Inne en snabbis och påminner om denna tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-258/m28218997.html
Tycker att det är lite dåligt drag där nämligen
Fluffis, jag helammar fortfarande. Men går inte på någon diet, äter rätt helt enkelt. Helt fantastiskt att kilona "rasat" av att jag plockat bort vitt bröd, godis och annat skräp. En dag i veckan äter jag vad jag vill från morgon till kväll.
Lina, usch ja det är trist. Jag har sytt ett lapptäcke och ja, det var nog min första och sista.
Lina, ja jag har handlat massor på Asko i mina dar. Minns inte vad jag betalat för våra lådor dock.
Godmorgon!
Kajsa, ja men då tror jag att du hittat "hem".
Jag har inte heller något behov av att byta ut egentligen, mer piffa lite med smått nytt.
När jag gick på mellanstadiet fick jag välja nya möbler och saker till mitt flickrum, allt blev vitt och sedan den dagen har jag alltid haft vitt hemma. Och inte tröttnat. Det är ju så enkelt att lägga till olika stilar och färger när basen är ljus *tjatig*
Vad ska alla hitta på idag?
Vi ska bege oss till Ica och hämta La redoute paket. Har beställt en sängkappa i linne och gardiner till gästhuset. Hoppas på ok väder så att vi kan vara ute länge idag.
Kanske kan börja slipa på min hittebyrå också.
lillafruluva, hihi men ni har det underbara torpet. Och du, det är ganska bekvämt med lägenhet vissa gånger.
Ser ut att bli ok väder idag tycker jag, skönt! Jag har precis provat mig genom jeansgarderoben, bara ett par jag inte kommer i ännu *lycka*