Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Vi bor i ett hus som är 132 kvadrat. Vårt eget (eller ja, bankens iaf)

Nu finns toalettbilder i min blogg, välkomna dit.

• LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-01-24 16:21:32 följande:
    Golvet blev jättefint! Toaletten har verkligen blivit mysig.
    Camilla R skrev 2008-01-24 16:23:56 följande:
    Vilken skillnad -det blev verkligen jättefint och fräscht.
    Tack snälla! Va kul att höra att ni tycker det.
  • LinaoMatilda
    Mori skrev 2008-01-24 17:10:21 följande:
    Tack så mycket! Om du visste så glad jag blir av allt ert beröm!
    Visst är det inspirerande att få beröm Du ska ta åt dig för du är jätteduktig!
    Ninizen skrev 2008-01-24 17:11:38 följande:
    Jättefint! Nästan så man vill ta en kopp te där
    Hihi, te party på toaletten... njaa Skrattande
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2008-01-24 18:28:14 följande:
    Fluffiga  du är snäll du! Men just nu är jag så obotligt trött på att bo trångt så inget känns roligt eller fint!
    hur går det med huset? Ingen klarhet med om ni får det eller inte?
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2008-01-24 18:33:51 följande:
    Lina, tyvärr tråkiga besked idag... Är så deppig  De två medarbetarna på begravningsbyrån som bevittnat testamentet har blivit kallade till tingsrätten för att vittna. De menar att de gjort fel då inte båda varit närvarande och att testamentet är ogiltigt. Det är en riktig soppa och jag är grymt besviken om de gjort fel, de borde verkligen veta. Vi får se hur vi går vidare.
    Näe fy så tråkigt. Man tycker att något så viktigt som ett testament skulle de veta hur man gör. Och så tråkigt att inte ett testamente kan respekteras. Men än är det inte klart, håller tummarna hårt för dig!
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-01-24 19:10:44 följande:
    Mimmamum, vad trist hoppas det löser sig så att ni får ert hus!Undrar hur det gått för MM?Gemelli, skulle inte dom kolla på hus i helgen som var eller hur vad det?Ingen som vet var man kan köpa Nyblom & Kolléns strykbrädeöverdrag?
    www.cosas.se/shop/art.asp&catid=176&func=&varuid=&page=5&cpage=1&q=
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-01-24 19:27:22 följande:
    Jag fyndade en lampa idag för 60kr på vår secondhandbutik.En taklampa med hissfunktion i gammal stil, dvs med en motvikt eller hur man ska förklara och med tygsladd.  Vet att jag sett nån liknade på nätet men hittar inte, jag kan inte visa nån bild för den ligger kvar i bilen och maken har den nu. Ska försöka hänga upp den imorgon och fota.
    tror jag vet vad du menar, tycker det är fint. Ser framemot bild
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-01-24 19:34:57 följande:
    Och blir det inte bra så är ju 60kr inget att hänga läpp för. Pengarna går till välgörande ändamål.
    Precis! Ett fynd alltså.

Va tyst det är här, tur du är här iaf
Svar på tråden Vita hem del 6