Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2008-01-25 14:07:36 följande:
    Fick precis besked från advokaten att loppet kanske inte är kört! Nu får ni allt hålla tummarna riktigt hårt för oss!
    Va kul att höra!! Fortsätter hålla tummarna hårt hårt. Du ska se att det löser sig.

Ser att ni har pratat rå fisk.. min mans favoriträtt men jag tycker det är blää. Kan äta den vegetariska med avocado, tycker riset är riktigt gott när man doppar i soya och wasabi.. men inte fisken.

Så söt den lilla docksängen är!

Smultron och glass: Fy så tråkigt för dig med arvstvisten också.

Kajsa: Bäst att kolla upp, värk i hjärtat ska man ta på allvar. Kram

Jag vill också komma med på träff, kan vi inte ordna en vita hem-träff i Sthlm i sommar?
  • LinaoMatilda

Hej på er.

Schnuckums: Så tråkigt med katten, men det är nog rätt det ni gör för katten också. Ni kan ju kanske hälsa på den iaf Kul att se dig i den här tråden också.

Juliah: Så mysigt med te-party. Servicen såg fin ut, toppen när den inte kan gå sönder

Klart en kille kan ha docksäng Min Emil leker lika mycket med dockor som Matilda, även om han är väldigt förtjust i bilar också.

• LinaoMatilda
    Schnuckums skrev 2008-01-25 16:24:29 följande:
    Snälla ni kan kanske hjälpa mig. Eftersom vi nu ska göra av med våra kattnerkissade soffor, så har maken sagt till mig, ja men då köper vi vita soffor då!!!!! (Trött på mitt tjat!)Problemet är att vi har ju djur och de får ej vara i sofforna men vår svarta hund fäller kopiösa mängder hår. Ni som har vita soffor och djur hur fungerar det. Det blir soffor med slip covers så vi kan ta av och tvätta. Funderar på Ektorps soffor.Tacksam för råd!
    Kan du inte ha ytterligare något vitt lakan eller fleecepläd som lätt går att ta bort och tvätta som skydd?
  • LinaoMatilda
    Det ljuva livet skrev 2008-01-25 17:10:51 följande:
    Visst hade  det varit kul! Fast det är så rackarns tråkigt att måla, jag får skaffa mig kontakter. Vad härligt det låter med sälen. NJUT!
    Du kan bli min kontaktperson i Sverige när jag kommer över med lastbil och sen säljer dyrt i Finland
  • LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2008-01-25 17:21:13 följande:
    *fniss* Ni såg väl mitt senaste inlägg i bloggen vem som målade min stol Inte var det jag!
    hihi jag såg det, vilken lyx!
Svar på tråden Vita hem del 6