Vita hem del 6

Godmorgon!
Mori: Jättefin strumpa
juliah: Nu har jag drömt om dig och ditt hem hela natten Så i mina drömmar har jag varit över hos dig och hjälpt till att städa, många fönster hade ni med för de har jag också tvättat. Sen har jag varit med barnen ute så länge du pyntat, tur att du har en vagn för 3 barn, hihihi
Du lovar väl att ta nån lite smygbild till oss också som vi får se innan tidningen kommer ut? Det är ju för spännande Så glad för att ert fina hem ska komma i tidningen!
Jag är helt slut efter att ha hjälpt juliah hela natten
Temperament och en tunga som inte vill som jag alla gånger har även jag fått. Och tyvärr uppför jag mig lika smart som en trotsig 3-åring ibland då när det kokar över som typ idag.
Mannen kom på imorse att vi kan ju åka till grannstaden och handla julklappar, jag lyckades förtränga att man inte ska åka med honom och handla sånt! Jag blir så irriterad när nån stressar mig hela tiden, till sist fräste jag av honom inne i en butik och tog Ida med mig och satte mig i bilen och sa att nu åker vi hem! Inga julklappar inhandlade med andra ord och just nu försöker jag få irritationen att lägga sig. Knölen ska bort ikväll på bastukväll från jobbet och Ida somnade ju i bilen och sov de magiska 10-15 minuterna för att det sedan ska vara hopplöst att få henne att sova middag igen. Vilken trevlig kväll jag ska ha
Glömde allt jag skulle kommentera, sitter och dregglar över alla era fina swapsaker... Men nu är jag ju såååå nyfiken, vem har gjort vad? En del vet man ju men inte alla, ja, jag är extremt nyfiken