Vita hem del 6
En fråga!
Vad heter mattan som bl.a Kajsa M har i köket? Ser ut som en trasmatta men är i plast?
En fråga!
Vad heter mattan som bl.a Kajsa M har i köket? Ser ut som en trasmatta men är i plast?
Tack för hjälpen med Pappelina! Mamma som funderar på matta till deras nygjorda kök så vi satt och tittade runt
Är det bara vi som inte har snö? Det får gärna komma hit, nu är det bara kallt, mörkt och trist
Lånade hem mammas symaskin idag igen så imorgon ska det inhandlas lite tyger så får jag börja sy lite igen
Godmorgon!
juliah: Stackars din man! Lanttis som man är så fattar man inte att det kan bli såna köer, då hade de nog fått ta hela vår lilla stads befolkning och sitta i bilarna i kö Vi är nog på ett sätt lite bortskämda, nära till allt, fast jag bl.a tycker att barnen har rätt långt till skolan, 3,5 km
Så Rebecca kör jag varje dag. Men det tar ca 15 min fram och tillbaka om det är rött ljus vid de några trafikljus vi har
Lanttulaatikko, kan rota fram något recept till dig men jag erkänner att jag är lat! Jag köper färdig och blandar bara med lite grädde och och in i ugnen med skorpsmulor på
Sytt lite: http://nillashem.blogspot.com/
Knyttis: Hoppas ni kryar på er snabbt!
Det är faktiskt många med finskt påbrå här Roligt!
Grattis gemelli till en underbart söt Vide! *känner att äggstockarna hoppar och skuttar där inne igen*
mimmamum: Fin!
Karamell: Den är så söt! Såg den i nyaste Lantliv kanske?