Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Karamell, jag såg nu att ni lämnat in det för lackering.

• malins79
    nublu skrev 2007-11-15 12:04:29 följande:
    Vår skinande nya hall i nublusblogg.blogspot.com
    Blev hur fint som helst. Vårt hallgolv liknar erat och nu ser jag att råvitt blir fint till.
    Även om ni ska ha elementskydd till elementet skulle jag nog målat det vitt.
  • malins79
    MildaMaränger skrev 2007-11-15 13:39:08 följande:
    å vad jag är nervös... ska på vul i morgon..
    Det går säkert bra! Är det vanligt VUL eller Nupp?

Man ser inte så mycket om du är i v9 man brukar bara se ett litet hjärta slå som en liten prick!
  • malins79

Tack alla som berömt mig för vårt soffbord. Känns kul att det blev bra.

• malins79
    Surfturf skrev 2007-11-15 20:59:06 följande:
    Hej flickor,kom hem för en stund sedan och är helt slut.Har plockat upp Lexingtons julsaker hela dagen och dom är sååååå fina, speciellt ett par lakan med gammaldags spets på, vill ha.Hörde att på söndag kommer tomten med alla nissar till NK och så avtäcker dom julskyltningen, mysigt.Vilka fina saker alla verkar ha gjort till Swapen, vill så gärna vara med nästa gång, lova att säga till.
    Har du provjobbat idag eller?
  • malins79

God morgon!

Jag är så trött...zzzzzzz

Varför måste lilleman vakna så tidigt?

Idag ska jag städa färdigt, bara dammsuga och torka golv på övervåningen, det går ganska fort när det är undanplockat.

Ni som köpt små växasängar, jezzzica bla vad har ni betalat? Dom säljer ibland på vår secondhandbutik för 250-300kr är det rimligt pris?

Ni som köpt skolbänkar vad har ni betalat?

• malins79
    nublu skrev 2007-11-16 06:47:11 följande:
    Mali: Vi betalade 200 för Gustavs gamla växa-säng och ungefär samma för skolbänken till Oskar.
    då är 250 rimlligt, tack för svar.
  • malins79
    Enji skrev 2007-11-16 07:19:24 följande:
    Har du båda barnen hemma idag? Blir ju lite svårare o vila då..
    Saga går på dagis 9-12
    Jacob sover nu, somnade vid halvåtta och har jag tur sover han till nio. Alltså får jag ingen tid för mig själv idag....grrr.
    Han fick en alvedon för han har gnällt sen han vaknade kvart i fem. Tror det är hans tänder som är på G plus att han håller på att lära sig krypa och han blir så arg när han inte kan.
Svar på tråden Vita hem del 6