Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Kajsa, fanns det mycket pärlspont kvar på Coop, eller köpte ni det sista
  • malins79
    Ewis skrev 2007-11-11 11:33:59 följande:
    Har en liten försmaksbild på bokhyllan i mitt galleri.Milda maränger:Teckensnittet du skrivit med i din blogg vart får man tag i det?Tycker att det är jättefin stil!
    Ser ut att bli jättefin!!!
  • malins79

Kajsa, såg bilder på pärlspontväggen i bloggen, vad fint det blir.

Maken har äntligen gått med på att göra om i hallen, vad gäller ommålning och att sätta upp pärlspont, men vi gör nog inget innan jul, utan i mellandagarna.

• malins79

Bea, nr 2, men det är jag som köpt pyntet.

• malins79
    lasseliten skrev 2007-11-11 18:26:21 följande:
    Malins - ser att vi är lika sluga
    Ja, så slipper man tjafsa om vems pynt som är finast. Sen behöver man inte plocka fram alla kulor, vi har en del blåa, visserligen fina men jag vill inte ha dem i granen längre, så de stannar kvar i källaren när julgranspyntet ska fram.
  • malins79
    juliah skrev 2007-11-11 18:35:28 följande:
    malins så roligt att ni ska göra om, grattis!
    Ja, men det har krävts en hel del övertalning.
     Jag hoppas verkligen vi hinner göra det nån gång efter jul/nyår. Förhoppningsvis är maken ledig som det är sagt till trettonhelgen så då kanske vi hinner göra det.
  • malins79

Himmelbit, tycker det ser bra ut utan bord, jag gillar inte när man ställer bord framför fönster och element.

• malins79
    Himmelbit skrev 2007-11-11 19:09:39 följande:
    Tack för jättebra åsikter!! Nu när ni skriver det så är jag kanske insnöad på att ha ngt där enbart för att jag tycker att elementet är såå fult. Kanske bättre att satsa på elementskydd?Bea: Har du tips på vad det skulle kunna vara ovanför ljusbordet?Tack, ja den pläden är gosig!
    Ja, jag röstar på elementskydd. Det är snyggt.
  • malins79
    amanda25 skrev 2007-11-11 19:13:26 följande:
    Ville bara visa den missfärgade soffan! Skall ev ha den mörkgråa klädseln kvar! Vad tycker ni! Bild finns i mitt galleri! Varning! Nymålad graffitibild i pojkrum! Mycket färger blev det!Soffan ska också vara i det rummet!
    Jag tycker det är svårt att se hur den ser ut, bilden är suddig.
  • malins79

Juliah, vad fint. Skönt med en tvättstuga där barnen kan följa med till när du ska tvätta, det var inte så lätt i friggeboden antar jag.

Svar på tråden Vita hem del 6