Vita hem del 6
Lisa1981 skrev 2007-12-18 13:18:34 följande:
Lynn 84: Ja, jag köpte möblerna från englesson i helgen. Det är ok att du inte kommer ihåg allt LCroft, va skönt det måste kännas att hon ringde. En sten som föll....Tycker det låter som en bra idé att bjuda dom på fin middag. Blir ju hur mysigt som helst.Kajsa, usch och fy, hoppas ni klarar er Ska man se det positivt så är ni ju friska till jul ialla fall Ang korgar så har jag de andra vita som fanns på ikea i två pack. Vet inte vad de heter. De är mera raka. Jag har sedan sytt fodral och vikt i....hmm bra beskrivning Nu sitter jag i lugn och ro och dricker kaffe, skönt med lite rast i julstöket. Funderar på om jag ska baka med sonen när han har vaknat eller om jag ska vänta tills ikväll när han ska sova. Vad tror ni??? han är 17 månader. Funkar det eller blir det bara kaos??
Jag har kommit på att det är rätt frustrerande att baka med små barn. Särskillt när de ska vara med under ingrediens processen. OJ vad det kan bli tokigt om man inte passar upp ordentligt - och när man gör det så blir det satans grinigt. Som härrom sisten när jag o Colin skulle baka sockerkaka. I skulle bakpulver och jag sa snällt till colin att "mamma tar det, man måste vara så noggran med bakpulver!" då fick jag till svar "jag vill också vara noggran!!!" *Hihihihi* Rätt sött men det var tjurigt med. Tur att vaniljsockret kom efter, det gör inget om man överdoserar! :0))
Laga mat funkar här hemam att göra ihop...men baket är svårare!
Lycka till iaf!