Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Lasseliten: Det går i perioder tycker jag. Jag förstår precis hur du känner det, Matilda gick några timmar per dag i dagis när jag var hemma med Emil och i början gick det bra men sen kom en period på några veckor som hon inte alls ville gå dit och som hon också hade ropat på oss när hon var där. Men det gick över och sen gick hon glatt dit igen.

• LinaoMatilda

LCroft: VIlken tur att du inte har blivit sjuk, skönt för er att magsjukan är förbi!

MiaMariah: Så tråkigt att du hade en pissig dag igår, bra iaf att det känns bättre idag. Bra att du får ny burk!

• LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2008-01-28 15:04:38 följande:
    tack! ja, eller får och får, jag får ju betala den ju själv då..
    Jo, så det är klart du ska ha den. Men iaf
    Bra gjort att skippa semlan!
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-01-28 15:22:20 följande:
    Lina, ja. Jag kommer att tacka ja om lönen är rimlig *hoppas*: Jag hinner ju att arbeta som lärare senare, är 26 och har många många år kvar i yrkeslivet.
    Å så roligt för dig! Tycker du gör helt rätt. Hur säger man... "man ångrar oftare det man inte gjort än det man gjort"
  • LinaoMatilda
    Beatrize74 skrev 2008-01-28 16:11:24 följande:
    Kikar in en mycket snabb snabbis....det är så otroligt mycket som händer nu så jag har ingen tid att sitta vid datorn knappt. Jag avslutat en kurs och startar upp nästa nu i veckan. Däremellan har vi lite sjukdomar och nya pysselprojekt, utbyggnaden och jobbet. Ja-a...det är helt enkelt mycket just nu. Jag syr vimplar för fullt nu, har fått in en mängd med beställningar, det är kul och så har jag fått in många beställningar på virkade saker och det känns roligt, för det är även sånt jag kan göra på tåget. Är inne i en virkperiod nu så det passar mig perfekt, annars skulle vi drunkna i virkade saker här hemma. Nu är det dags för lite sen mellis här, sonen ska iväg och bada och det kommer bli sen middag ikväll. De behöver lite att stå sig på.Hoppas allt är bra med er övriga. Kram Bea
    Kram till dig också Bea. Glöm inte att andas också Kul att du har fått många beställningar!
Svar på tråden Vita hem del 6