• Sylt

Vita hem del 6

mimmamum skrev 2007-12-07 17:54:33 följande:
    Sylt krya på er! Jag knaprar vitpeppar och dricker blåbärssoppa, sonen hade magsjuka igår kväll och jag vill INTE bli sjuk *hoppas hoppas*
    LinaoMatilda skrev 2007-12-07 19:12:54 följande:
    Hej! Grattis Kajsa!!Malins: skönt att ni är friska. Fin ljusslinga.Sylt: Vad tråkigt att ni har blivit sjuka. Hoppas det går över snart.Mimmamum: Fina koppar, passar fint med kakburken Rori: Så fint.Lasseliten: Fiint!

Tack! Det ända som är bra är att det går över fort

Mimma --> Burken är underbar!

• Sylt
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 20:13:20 följande:
    Kajsa: Grattis till jobbet! Stackars dig som måste tillbringa kvällen med att äta julbord. Vad fint det blev med alla fina SWAP-saker. Jag hade Ängskogensblomma här häromdagen och hon fick fnatt när hon fick till svar vart allt det fina hon undrade var jag köpt kom från swappen.Malins79: Så fint det blev, och vilken lite sötnos! Hu för magsjukan!MM: Vilken söt skallra! Jag älskar att köpa bebisprylar, det är sååå kul!Lasseliten: Tack! Fast jag har ju hängt bakom smöret i din kyl hela tiden. Vilken mysig bild.Mimma: Trist med datorn, men bra med pysseltid. Glöggmuggarna är underbara! *kakburken undviker jag att titta på, den skapar en manisk villha-känsla i magen*Sylt: HU! Fy era stackare.Rori: Jättefint!Juliah: Hur går det? Är du nervös? Har du fått se bilderna innan?Här kommer vår nya dörrskylt som älste sonen inte vill att jag ska hänga upp, den är piiiiinsam!
    Haha, vilken piiiinsam skylt Hur skall tomten annars veta att han får komma in ?
  • Sylt
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 20:45:48 följande:
    Ja, tydligen. Antar att jag kommer att få leva med att vara ooooootroligt piiiiiinsam i flera år framöver, jag rent av i all framtid.. Det här var nog första gången.
    Det värsta är att jag kommer ihåg känslan precis.....  Min pappa gillade att tänja på känslan lite.... Han bästa trix var att köra förbi kiosken hemma - gärna när det var fullt m ungdomar utanför, tuta o ta tag i ens arm och vinka med den..... du förstår ju själv......
  • Sylt
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 20:58:17 följande:
    . Mina föräldrar brukade (på skämt) fråna pojkvänner om ärftliga sjukdommar och familjeförmögenhet. *nu tycker jag att det verkar som en rolig grej att utsätta barnen för*Han börjar bli stor nu, imorgon blir det första tävligen i hans liv! Ryggsim 50m. Gissa vem som kommer att vara ruggigt pinsam när hon hejar!!
    Haha, kan du inte göra pinsamma skyltar , ha med en lite trumma o blås i en strut
  • Sylt
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 21:04:13 följande:
    Nja, hejar som vanligt första tävlingen. Är han bra så kan jag ta det nästa tävling. *snacka om pinsamt att vara morsan som står med skylt och tuta och blåser när alla andra kommit i måla för länge sen!

Haha, det är ju klart

DET är ju pinsamt

• Sylt
    Peak skrev 2007-12-08 11:05:15 följande:
    OJ Knyttis - är ni friska nu då? Tur det är jul snart så ni kan äta upp er lite Idag när det är lördag får man väl  visa godis á la Leila!Det blir ingen tur till Gbg imorgon, när Möbelgrossen äntligen ringde oss igår kväll så var alla bord slut såklart!!Nå´n som vet hur ofta de har sina försäljningar? Vill ju ha det bordet nu ju!!
    Ååååh, smaskens!!! Ett litet recept på rocky road?? *dreggel*
  • Sylt
    Kajsa M skrev 2007-12-08 15:15:50 följande:
    Sylt och MimmaumUsch va jobbigt det är med magjsuka! Hoppas Miriam klarar sig och att Syltan blir återställd snabbt!
    Tack! Jag är faktiskt frisk idag, kräktes bara en gång....

mimma --> Säger som de andra - avslagen cola, äpplejuice, blåbärsoppa, ljummet te. Allt lite i taget. När du blivit lite bättre så rån eller rostad macka. Allra bäst skall det vara att äta blåbärspure (för bebisar) för den innehåller inget socker (= bättre för magen).

Krya, krya.... vet hur det känns.... men det går fort över *tröstar*
  • Sylt
    Sylt skrev 2007-12-08 16:03:14 följande:
    Tack! Jag är faktiskt frisk idag, kräktes bara en gång.... mimma --> Säger som de andra - avslagen cola, äpplejuice, blåbärsoppa, ljummet te. Allt lite i taget. När du blivit lite bättre så rån eller rostad macka. Allra bäst skall det vara att äta blåbärspure (för bebisar) för den innehåller inget socker (= bättre för magen). Krya, krya.... vet hur det känns.... men det går fort över *tröstar*
    ... menar inte att man skall äta o dricka allt..... du får välja *snäll för att det är lördag*
  • Sylt

juliah --> Mannen har redan varit på macken o Aftonbladet hade..... inte kommit än!! *väntar fortfarande m spänning*
    Nu ska jag äta frukost.....

Godmorgon på alla förresten!

Svar på tråden Vita hem del 6