Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita hem del 6

MiaMariah skrev 2007-12-06 12:11:15 följande:
    Najs! Du får visa bild sen hur fint det blev..
    Det skall jag göra.... blir senare i afton!!
  • numberone
    Lisa1981 skrev 2007-12-06 14:25:19 följande:
    Åh tack för den fina bilden på bocken Då får nog min ha sig en omgång också.Hur gör man med banden. Kanm man ta bort dom när man sprayar eller sprayar man på dom och trär nya på?? undra ifall nån föstår??
    Är det inte knutit undertill med vanliga snören?
  • numberone

hihi tänk va man kan vara olika fast ändå har ganska samma smak!!

Juliah:

Vi "kopierar" er trappa här hemma i vår, hoppas det är ok, blev överförtjust när jag såg den med ljusen i....

• numberone
    numberone skrev 2007-12-06 15:31:54 följande:
    hihi tänk va man kan vara olika fast ändå har ganska samma smak!!Juliah:Vi "kopierar" er trappa här hemma i vår, hoppas det är ok, blev överförtjust när jag såg den med ljusen i....
    eller på heter det kanske?!
  • numberone
    juliah skrev 2007-12-06 15:33:22 följande:
    Men finns det ngt inredningsprogram som är bra då? Jag har inte femman så Room service kan jag ju inte se...
    juliah skrev 2007-12-06 15:34:43 följande:
    numberone, kopiera på ni, jag är nyförälskad just nu...så mysigt att tända lyktor i den och Noell är så duktig när vi går i trappan och aktar ljusen.
    Tycker att det har blivit lite för många såna inredningsprogram så man tröttnar på det... Annars tyckte jag att Bygglov var ganska mysigt som gick på svt. (väl?!)

Lilla hjärtat va söt han är, kanske med tycker att det är mysigt med lite ljus... det glimmar ju så fint i trappan...
  • numberone
    LinaoMatilda skrev 2007-12-06 15:35:50 följande:
    jag gillade speciellt en av inredarna i room service, rätt ung tjej, brunt lite längre hår.. vet ni vem jag menar?däremot gillade jag inte home styling programmet.
    Home styling tyckte jag blev allt för snobbigt....
  • numberone
    juliah skrev 2007-12-06 15:42:19 följande:
    Pärla, å fy...man kan faktiskt inte nog påminna om det. numberone, ja Bygglov var mysigt, gick på fyran tror jag, och på sommaren Brygglov.Ja han tycker att det är fint, nya mattan som jag fick igår la han också märke till och utbrast:fiiiin matta, hihi, väluppfostrad pojk!

Just det så var det på tv4....sen var Matte mysigt att vila ögonen på lite med Generad 

bra med väluppfostrade barn Tänk när man var liten och allt som började hända hemma innan jul, det är så mysigt.... längtar så till nästa jul när vi (gud förbjude annat) har vår lilla bebis hos oss....

Svar på tråden Vita hem del 6