FruPuffen skrev 2007-11-26 00:57:43 följande:
Jäääsp! Sent inlägg här... Här har varit en stressig dag med både roligt och tråkigt! Det roliga var att jag var på julmys hos Helena Skarp och jag fotade faktiskt och har också lagt ut bilderna i min blogg!
www.etthusivitt.blospot.com. Shoppade en stor stjärna som ska kläs i granris eller mossa (Ni ser den på en av bilderna från Helena), lite julgranshjärtan i fattigmanssilver och en liten ren!Det tråkiga var att vår 2-åring har fått ÖRONINFLAMMATION och vi ska flyga till Spanien i morgon... Så kvällen har tillbringats på familjeläkarjouren. Antibiotikakur fick vi iallafall men det kommer ju att göra jätteont i öronen vid start och landning . Ett tag övervägde vi att ställa in hela resan men efter lite prat med doktorn så beslöt vi oss att åka ändå.Nu väntar sängen, kommer nog att kunna besöka forumet även från Spanien så jag tittar nog in i veckan!
Å vilka vackra bilder! Hoppas att din 2-åring blir bättre snart och att ni får en underbar vistelse i Spanien!
Ewis skrev 2007-11-26 07:11:27 följande:
Miamariah:Skulle in och skriva i din gästbok men var oinbjuden tyvärr...Jag har inte fattat förens nu att du är du, välkomen tillbaka!Minns inte vem det var som skulle flyga med sitt barn som har öroninflamation.Härligt med lite semester och du ska se att det går bra trots det onda i öronen för den lilla.Har flygit med sonen som var runt 6 år en gång när han hade en förkylning i kroppen som var på väg bort men det känndes i öronen på honom.Han grinade men det gick över fort och vi såg till att roa honom för glatta livet + tuggumi.Tuggumi är väl ingen hitt på en 2 åring men nappflaska brukar vara bra vid start och landning.Trevlig resa!
Tack söta du! Lägger till dig!
Peak skrev 2007-11-26 09:32:41 följande:
Ja vilken bra regering vi har - synd bara att man inte är rik så man gynnas av den!A-kassan har inte räknat fel...jag har jobbat i 6 månader och varit fl i 6 månader så då delar man min genomsnittslön XX på 12 mån - inte på 6 mån!!Så nu sitter jag här med tårarna rinnandes och förbannar regeringen som kommit på detta. Helt sjukt!!
Näe, fy fasiken alltså.. Lider verkligen med dig..
Busan skrev 2007-11-26 09:48:59 följande:
Ligger i soffan och är sjuk, det är jättesynd om mig som får ligga här med datorn alldeles ensam.... Jag har ont i kroppen och halsen så det är väl nån satans influensa på gång.Jag försöker lägga in bild i inlägget men det går aldrig. Går man in i sitt galleri på FL förstorar bilden kopierar och sen klistrar in den i inlägget. Ska inte bilden synas då?! Hjälp mig.
Stackare, krya på dig! Du har plus eller? Försök med kortkommandonen istället - (ta markera allt först också) Ctrl+C för kopiera och Ctrl+V för klistra in.
Sylt skrev 2007-11-26 11:01:33 följande:
Ska läsa ikapp snart, bara lägga in lite shoppingbilder t en nyfiken mimmi . Givetvis får ni andra också kika.... Klocka fr Fridas, sitter på verandan som ringklocka. Min fina gran i fattigmanssilver som jag tjatat om.... countrybymail Vas, Hd, från Karma 40% Kortkedjan som ni andra haft lääänge, fr Fridas Fridas, 109pix Kruka fr Homeville Fridas Fridas Fridas Pynt fr Fridas, fat fr HomevilleFick även med mig en svart HD spegel fr Karma m 40% rabatt Hittade även en lite annorlunda kalender t barnen.... *sparar den bilden*
Å vad mycket snyggt!
Beatrize74 skrev 2007-11-26 11:07:30 följande:
Näe...hörrni...säg åt mig att gå och städa lite. Skulle behöva dammsuga och köra en maskin tvätt, men jag är så seeeg idag. Har ont i öronen och halsen. Skulle så gärna vilja få det fiiint här hemma ändå. Riktigt få gå så där runt lister med trasa, skura golv och så. Jag inbillar mig att min riktiga julkänsla infinner sig då, men jag är ju så seeeg som sagt. Jag vill...men orkar inte. *pustar och ömkar sig själv*Tur man har så snälla barn, känner inte alls igen mig själv. Har förresten plockat lingonris och mossa..men inte ens de orkar jag göra något av. Måste skärpa till mig. VILL ju som sagt. Hur ligger er egen kreativitet just nu på en skala 1-10? Vanligtvis ligger jag väl kanske i snitt på en sjua, men nu vette hunnan om jag nog inte är nere på en trea. *ryck upp dig hösäck, det kommer en häst*
Jag är nog nere på en 2:a just nu..