Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah
    lillafruluva skrev 2008-02-04 17:23:52 följande:
    Jag har också bilder, sjäv kommenterar jag bara det jag tycker är fint(annars skulle jag ha för mycket att göra )Jag älskar dina bilder, bry dig inte om de med annan smak och avsaknad av finkänslighet!
    tack snälla du, jag fiskade verkligen inte..
  • MiaMariah

lillafruluva - ja, man börjar ju tro det. svårt att ignorera men försöker.

juliah - ja, jag trodde faktiskt också det skulle vara som inspiration därinne. tack, ja, det lutar mot att jag kommer radera mig där.

smultron och glass - tack söta du!

malin - ja, precis, det är ju en sak och det finns det också forum för därinne men här lägger man ju bara ut sina bilder som inspiration. och som sagt har jag full förståelse för att alla inte delar min smak men kontentan blir ju att man blir ledsen.

lasseliten - tack!

LinaoMatilda - tack snälla!

mimmi - nej, det är ju fånigt att betygsätta överhuvudtaget.

tack Kickan!

• MiaMariah

vicka - tack..

birks och kalles mamma - jodå, om du ids och orkar plöja igenom varenda bild så ser du rätt många kommentarer. senaste är väl att man bör vara amerikansk patriot för att ha amerikanska flaggan på pläd/kudde.

fluffiga - tack.

• MiaMariah

om det ff är nån som orkar bry sig så har jag lagt diskussionen till ända i shabby chic-tråden. jag orkar inte bråka eller vara lessen för struntsaker.

• MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-02-05 15:13:32 följande:
    Trevligt att du är tillbaka!
    tack!
    snuffsis skrev 2008-02-05 15:17:42 följande:
    MiaMariahBlir du kvar nu då? Tycker det vore extremt tråkigt om du skulle lämna oss alla för det som hänt...Känner mig för övrigt riktigt duktig, har på förmiddagen rollat sista gången bakom alla element, rollat två väggar helvita och gått med pensel mot taklisten med den stockholmsvita på en tredje vägg. (ska stryka hela ikväll) Börjar att dra ihop sig för tapetsering på resterande väggar! Hoppas att vi hinner få klart sovrummet innan bebis kommer ut bara...
    ja, jag stannar.

förstår att ni måste vara urtrötta och besvikna på mig vid det här laget - beklagar verkligen!
  • MiaMariah
    juliah skrev 2008-02-05 16:10:27 följande:
    Lynn, är det HD burkarna du menar? Vet en butik som snart får in dem.Jättefint lillafruluva!Nyss hemkommen från Asko. Köpte en till stor vit Bruka korg och ett ganska stort Bruka fat till nedsatt pris.Skulle egentligen bara åka och titta på en liten skänk/byrå som maken lagt undan. Det var det sista exet så vi fick den för 900 pix, har kostat 3000 kr, ääälskar utförsäljningar!
    Å shit vilket kap!! Förvånad Har du inte bild?
    Gullfina skrev 2008-02-05 16:10:55 följande:
    Äsch...I Love You...
    LinaoMatilda skrev 2008-02-05 16:16:14 följande:
    Wow, det kan man kalla fynd! Va kul!
    Kickan07 skrev 2008-02-05 16:30:47 följande:
    Hoppar bara in och säger; Mia-Roligt att du tog beslutet att stanna här! Hoppas du känner att du är omtyckt härinne för det är du!!
    Tack söta du.. Vita trådens velpotta numero 1 - det är jag det Skrattande Men det bjussar jag på Flört
    LinaoMatilda skrev 2008-02-05 16:42:51 följande:
    Vet inte, men kolla i denna tråd: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25343439.htmlDen är avstängd nu men jag vet att där finns mycket bra länkar.
    Varför är den avstängd? Har ni slutat virka?
  • MiaMariah
    juliah skrev 2008-02-05 17:44:46 följande:
    fluffis ja jag vet *klappar mig själv på axeln*Mia, fotar ikväll! Fattar inte att den kunde vara så dyr, det är pyttelitet och inget märkvärdigt. kanske inget jag hade valt heller men maken blev ju kär.
    ja, fota ikväll så vi får se. nej, ibland är priserna obegripliga men då är det ju kul att kunna fynda så!

vet ni, jag är väl typ halvåret efter er men i veckan ska jag köpa virkgarn Skrattande
  • MiaMariah

juliah - ja, då har jag i så fall laddat rejält Skrattande har fått lite garn från farmor som jag ska prova med lite grann först innan jag sätter igång. underbar skänk ni fyndade!

sylt - ingen press här, det har bara börjat klia lite i fingrarna Skrattande

• MiaMariah

fru luva - grattis till jobbet!

juliah - grattis till viktminskningen!

hihi, idag har jag varit på loppis och fyndat en tvättbräda - äntligen! Skrattande

jag kan vikariera för MM om ni önskar, jag har ju gjort det förr så får hon fortsätta med nästa tråd igen isf.

• MiaMariah
    lillafruluva skrev 2008-02-06 14:58:29 följande:
    Mia - Tack! Och kul med tvättbrädan, jag har en med. På min sitter en röd lapp där det står Tilly no 5, vet inte om jag ska låta den sitta kvar eller inte!?
    Låt den sitta kvar tycker jag. Det är väl nummer fem i ordningen, kan vara en kul detalj. I alla fall så länge du är osäker.

Jea Jea - usch vilken tråkig människa!
  • MiaMariah

lillafruluva - kvinnan på loppiset såg helt frågande ut när jag huggit tag i min tvättbräda och såg ännu mer frågande ut när hon frågat mig vad jag skulle ha den till och jag svarade till prydnad i tvättstugan. Skrattande

jag gör ingen tråd än så länge iaf utan MM är ju TS men skulle det behövas kan ni hojta på mig Flört

• MiaMariah
    JeaJea skrev 2008-02-06 17:39:44 följande:
    Jag lovar! det bubblar i mig, skulle vilja säga vad det är men vi måste nog skriva kontrakt först. Jag har 2 hemligheter nu, inte likt mig.
    Oj, vad spännande!
Svar på tråden Vita hem del 6