• Peak

Vita hem del 6

lasseliten skrev 2007-12-10 12:15:06 följande:
    Peak - usch, vilken jobbig förmiddag du har haft! KRAM! Ibland blir det bara för mycket av allt, och man nästan kokar. Ta igen dig nu när du får en paus! Himmelbit- eller hur?! Varför skulle mitt vita hem vara mindre miljövänligt än ett med mycket färg? Mufflon - åh, tack!
    Ja man är ju glad att det är folk omkring en hela tiden då så man inte lämnar sonen på vc och cyklar hem själv Nu är han med mormor och morfar på eftermiddagen
    Håller med Mufflon - folk är bara avundsjuka! Klart det inte är allas stil, men vad har det med saken att göra!? De vill nog ha det lika fint som ni har det
    Sedan när blev vit färg omiljövänlig?
    Förresten vad var det för butik du var intresserad av, såg inte om du svarade?
  • Peak
    Daggdroppen skrev 2007-12-10 12:48:50 följande:
    Sonen är sjuk. IGEN! Samma visa. Hög feber och blöder ur munnen. F*n Jag blir snart galen på detta. Nåja, nu har jag äntligen fått till mig gnälld en tandläkartid imorgon. Hittills har läkare bara fnyst åt mig och sagt att de aldrig hört om något liknande. Hur vi ska bära oss åt att få upp munnen på sonen vet gudarna, men det känns bra att äntligen få någon som tittar på blåsorna och tänderna.
    kramen!! Vad jobbigt, stackars honom!! Men vadå är det ingen som vill ta reda på varför han blöder ur munnen?
  • Peak
    lillafruluva skrev 2007-12-10 13:22:37 följande:
    Ja, jag är lättad, det ser fint ut IRL med Hm, runt? Blocket har ju en del runda, kommer inte ihåg att sett det annars..
    ja nu kollade jag ellos hemsida - det ser ju jättefint ut - fick idag en lapp med 60% rabatt på valfri vara - då blir det ju nästan gratis!! Bild bild bild bild - nu ska jag nog också ha ett likadant!! Tack för tipset!!!
  • Peak
    Peak skrev 2007-12-10 13:30:36 följande:
    ja nu kollade jag ellos hemsida - det ser ju jättefint ut - fick idag en lapp med 60% rabatt på valfri vara - då blir det ju nästan gratis!! Bild bild bild bild - nu ska jag nog också ha ett likadant!! Tack för tipset!!!
    Åhh rabatten gällde ju såklart INTE möbler
  • Peak
    lillafruluva skrev 2007-12-10 13:46:33 följande:
    Nej, det är inte ofta den gäller möbler så jag passade på när jag väl fick en trabatt som gällde möbler med!
    aha, vad hittade du då för rabatt?
  • Peak
    lillafruluva skrev 2007-12-10 13:57:57 följande:
    Haha, trabatt?? Jag fick hemskickat en sån där rabatt som ger t.ex 300kr rabatt om du köper för 900kr och lite andra olika!
    aha, får väl invänta en sådan då
  • Peak

Camilla R skrev 2007-12-10 14:21:03 följande:

rabattkod.se hittar du massor av härliga koder. Ex på ELLOS 164102 vilken ger dig 300 kr i rabatt vid köp för 1000 kronor. Den funkar, vet dock inte hur länge den gäller, men det blir ju ett billigt bord. Själv handlade jag en sodastream därifrån med 300 kronorsrabatten, kändes jättebilligt med 600 spänn för en sån.
    Ah, tackar - vad man får lära sig här!!

Lillafruluva - läste recensionerna på Ellos om bordet och att en hade fått byta sitt 2 ggr för det var repigt och fult, ditt var bra??

Någon som vet vart jag kan hitta mönster på virkad apa? Jag rev ur ett mönster ur en av mammas tidningar, vi tror det var Allers och nu skulle hon virka en sådan, har köpt garn och allt men mönstret är borta!!
  • Peak
    lillafruluva skrev 2007-12-10 14:33:34 följande:
    Ja, mitt var bra! Inga repor här inte! Personen i fråga kan ju haft otur också
    vilken tur!! Betalade du 740:- eller tillkommer porto också? Jag fick koden att funka, men måste kanske fråga sambon om han gillar det först Har du fått ihop det än, blir det nån bild?

Man kanske måste äta ngt...hmm har ju inget hemma tror jag...suck!
  • Peak
    FruPuffen skrev 2007-12-10 20:31:20 följande:
    Förresten: Jag kanske, kanske ska få köpa en Oliver Furniture barnsäng till inköpspris... Håll tummarna....
    håller tummarna - hur kan du ha sådan tur?

Knyttis - nej vad synd - de kanske ångrar sig!?

Ingen som har ett mönster på virkad apa?? Tror det fanns ett i Allers i somras - jag och mamma rev ur det men nu är det borta! Ingens mamma som har Allers?
Svar på tråden Vita hem del 6