• Peak
    mimmi006 skrev 2007-12-10 20:53:28 följande:
    apa www.canadianliving.com/crafts/knitting/knit_a...
    ja den var ju sötare, puh ska bara översätta mönstret då

Vet ni andra söta djur? Det måste inte vara en apa

Frupuffen - oj gick den för så mycket? Får se vad denna slutar på. Normalpriser borde väl ligga runt 200 kr, eller?
  • Peak
    Himmelbit skrev 2007-12-10 22:04:13 följande:
    Tillbaka igen efter att han gett min sovande son en flaska välling. Skumt - han somnar alltid runt kl 19. Vid den här tiden gnyr han till och vill ha välling. Äter den i sömnen (halvsovandes, öppnar inte ens ögonen). När flaskan är tom vänder han sig åt sidan och gapar - vill ha nappen. Är det detta som kallar att vara curlingförälder?! .Vi hade en massa strul när vi byggde vårt hus. Säljarna lovade till höger och vänster och höll inte hälften. När huset levererades så var det en massa saker som behövde reklameras - bland annat fogen i badrummet. Det var ojämnt och sprucket och deras ansvariga trodde väl att jag var en liten tjej som han kunde skrämma. Så jag fick ta fram bitchen i mig - har nog aldrig tidigare behövt använda ngt sådant - men nu behövdes det verkligen. Insåg att de inte köpte att man var snäll och trevlig - livets hårda skola, kan man kanske kalla det. Det är ju hemskt, men jag har lärt mig att vissa människor endast lyssnar om man sätter hårt mot hårt...
    Japp, det är samma här!! Min sambo är alldeles för snäll och kan inte säga ifrån, men det kan jag!! Jag fick skälla på husförsäljaren, entreprenören och elgubben!! Så jag får bli osams med alla!! Lite trist men det enda som verkar hjälpa! Jag försökte verkligen vara trevlig i början, men det funkade inte när man blir tokarg går det! Hemskt men sant! Vi fick 20.000 i ersättning för att jag tog i med hårdhandskarna för förseningar säljaren åstakommit!
  • Peak
    MiaMariah skrev 2007-12-11 11:03:40 följande:
    Vill ni se bilder på mitt älskade zinkhus..?
    [/citat]

såklart!! Dum fråga
    lillafruluva skrev 2007-12-11 11:05:14 följande:
    [citat]
    Juliah- sitter med julmusik nu!!Barnen har bio inne i dotterns rum Usch, min kusin åkte in till akuten med aaalldeles för tidig vattenavgång och sammandragningar för ett par timmar sen. Hon är i vecka 22 och har haft sammandragningar innan!! Allt händer alla samtidigt!
    Nej vad jobbigt, hoppas det går bra!!
  • Peak

Intresset verkar rätt ljummet så förmodligen lägger jag ner bytet men låter listan hänga lite till.
    Julklappsbyte för 100 kr (eller 50)? Skriv in er på listan i så fall, senast fredag. Jag lottar vem som byter med vem på lördag och så har ni fram till onsdag 19/12 på er att köpa och skicka paketet. Självklart byter vi nåt som helst är vitt

Lista på deltagare:
    MiaMariah
    Bandykillar
    Peak - tror jag Verkar kul men måste det vara helvitt? Måste fundera lite då!!

• Peak

Julklappsbyte för 100 kr (eller 50)? Skriv in er på listan i så fall, senast fredag. Jag lottar vem som byter med vem på lördag och så har ni fram till onsdag 19/12 på er att köpa och skicka paketet. Självklart byter vi nåt som helst är vitt

Lista på deltagare:
    MiaMariah
    Bandykillar
    Mufflon
    Peak - tror jag Verkar kul men måste det vara helvitt? Måste fundera lite då!!

• Peak

kika in på min sida - pres och klicka på andra länken ,-) Ser ni nåt ni gillar?

• Peak

Mimmi - jättefina bokstäver!

Lynn och Bea - Kram på er!!

Lisa - sådana kuddar har jag och mamma också gjort, fast din blev bättre Finns bilder under husbilderna:
    hemmahoskristin.blogspot.com/

Nä nu ska jag fortsätta måla tavlor - ha det bra alla!
    Fasen vad trit det är att "se färgen torka" bara vänta och vänta...

• Peak

enligt Möbelgrossens hemsida kommer de ha öppet en gång i jan också! DÅ ska jag dit minsann och handla bord!

Nej jag skulle ju måla - sparka ut mig härifrån, men skriv inget under tiden

Svar på tråden Vita hem del 6