Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Himmelbit: Hihi det är bra du har koll på honom. Här är det lite stiltje för tillfället. Måste bestämma vad nästa projekt ska vara

• LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2008-01-29 21:33:04 följande:
    Det är inte så stor skillnad på att vara gift eller sambo. Det är bara ett nytt efternamn att vänja sig vid.
    Jag behöll mitt efternamn Maken fick ta mitt. Så största skillnaden var en ring till på fingret
  • LinaoMatilda
    Vaniljdröm skrev 2008-01-29 21:39:10 följande:
    Lina,Köket börjar kännas farligt "färdigt". El, vatten, kakling är färdigt. Passbitar, trösklar, tapeter och fläkt saknas ännu men eftersom det går att laga mat nu så har en viss lathet infunnit sig.Hela förra veckan flydde vi eländet och åkte på skidsemester.Idag har jag haft sönder min älskade taklampa och fixat ett stort märke i köksbordet på köpet.*surar*
    Ibland kan det vara bra att ta lite paus så ser man det från en annan vinkel när man går tillbaka till projektet. Synd med lampan och bordet

Himmelbit:
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2008-01-29 21:47:56 följande:
    Mira hittade sin present som hon ska få imorgon. Den stod oinslagen i tvättstugan. Skulle precis ut och gömma den i garaget när telefonen ringde. Plötsligt kommer mira utrsuande med en gunghäst i famnen och ropar överlycklig:-Titta mamma, en häst! Mamma tar snabbt hästen ifrån henne och gömmer den och hoppas att hon glömmer den fort. Sen säger hon vid nattningen- Mamma, imorgon ska jag få en häst!
    hihi så gulligt
  • LinaoMatilda

Hej på er!

Smultron: Håller tummarna och är nyfiken Låter jobbigt att inte sova, hoppas det löser sig.

Juliah: Klickar du för att du blir automatiskt inloggad på din dator? Det kanske kan hjälpa. Annars måste de ju fixa det.

Idag har jag köpt rosa tyg till kuddar. Affären här i stan och jag har inte helt samma smak vad gäller tyger och det är lika kul att shoppa där varje gång Hon försöker alltid erbjuda mig gräsliga mönstrade tyger. Nåja, köpte rosa idag iaf... ska försöka sy en kudde.

• LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-01-30 13:30:20 följande:
    Smultron, det lät gott. Känner mig hungrig i dessa slanka tider Ja vi har pratat om en träff i sommar. Tycker nästan att vi borde prata lite om olika datum, rätt vad det är så är sommaren här.
    Ja det låter som en bra idé. Jag är också gärna med, även om jag bor i Finland så går det ju snabbt att komma till Stockholm. Lite shopping och att träffa er säger man inte nej till
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2008-01-30 13:45:07 följande:
    Jo angående träffen, jag vill hellre snacka inredning än shoppa egentligen, men lite av båda skadar väl aldrig?
    Ja det kan väl bli rätt rörigt om vi springer i affärer bara. Sen kommer jag att vilja shoppa när jag iaf är i Sthlm, men det kan jag göra på egenhand sen när träffen är över också
Svar på tråden Vita hem del 6