Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda
    snuffsis skrev 2008-01-30 20:38:44 följande:
    Åhhh behöver er hjälp...Vi håller på här hemma och total renoverar sovrummet, bygger en "walking closet" bl.a och ska tapetsera om och göra allt nytt och fräscht. Och då ska det naturligtvis in nya gardiner, så jag hade tänkt mig hissgardiner. MEN....Suck ibland är jag jätteglad över våra stora härliga fönster, men inte nu för alla hissgardiner jag har hittat tillverkas inte i större än 1,40, å våra fönster är 1,80 med fodret. Så Snälla hjälp mig med tips, på lösningar, och ev snygga vita längder!?!?
    Du kan inte ha två 90cm breda hissgardiner då?
  • LinaoMatilda
    Ninizen skrev 2008-01-30 21:26:17 följande:
    Grattis till lilltjejen på 3 års dagenFröken Vit: Superfin tavla du gjort. Köpte du brädan klar i den storleken eller har du fått såga till? Berätta!! Så många hästjejer här verkar vara i tråden. Jag har själv ridit sen jag var 6 och tävlade hoppning. Ju högre hinder, desto roligare Har dock inte ridit på många år nu, men funderar starkt på att ta upp ridningen igen. Har lite problem med mina dumma höfter som värker. Var med en kompis ute i hennes stall och red en sväng för ca 2 år sedan. Hade skitont men kanske det är en vanesak.  Hade varit riktigt kul att börja på allvar igen. Jag behöver också en hobby  eller iallafall en anledning att göra saker på egen hand.
    Kul med fler hästtjejer!
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2008-01-30 21:29:51 följande:
    NinizenTack söta! Hon har kämpat i en vecka med att försöka hålla upp 3 fingrar i luften. Nu har hon gett upp med en hand och använder 2 på en hand och ett finger på andra handen.
    Va gulligt
    Grattis från mig också!
  • LinaoMatilda

Hej på er.

Här finns inte en chans att jag skulle kliva upp innan barnen De är pigga och glada redan vid 6.

Peak: Jag tycker också att skåpet går lika bra till killrum. Vilken otur med tapeterna, men bra att det löser sig nu iaf.

Svar på tråden Vita hem del 6