Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda
    maammas skrev 2008-01-31 21:34:42 följande:
    LinaoMatilda: Om du vill vore det jätte snällt. Då kan jag mäta avståndet i taket på en gång. mimmi006: Det var en smart idé! Jag får nog göra så om sladden inte räcker. Lampan är ju så fin! En sån vill jag verkligen ha.
    Visst är det HD's lampa i fattigmanssilver vi pratar om?
    Har mätt nu, jag har två och mätte båda. Den ena 118cm och den andra 114cm.. så det skiljer lite tydligen. Jag har inte klippt av dem *latmask*
  • LinaoMatilda
    VeroniQa skrev 2008-02-01 12:41:59 följande:
    En liten fråga! Hoppas ni har några tips  Har tänkt önska mig en kaffebryggare i födelsedagspresent, några tips? Självklart måste den vara både SNYGG å bra  Har kikat lite på Moccamaster, men det borde väl finnas fler??! Runt 2000kr får den kosta...
    Jag har nyligen köpt moccamaster och är jättenöjd med den.
  • LinaoMatilda
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-01-31 22:10:50 följande:
    Ja och jag erbjuder fortfarande 4 sängplatser i gässtugan. Bada får ni göra på ovannämda brygga för risken är att vi just renoverar badrummet...
    Låter toppen, vi kanske kan kolla hur många som behöver sovplats och sen fördela platserna på något sätt. Så det blir rättvist
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-02-01 16:19:01 följande:
    Hej hopp, nu fick jag komma in på fl.Energikrävande det här, snart lägger jag ner om de inte fixar detta.Ska skumma ikapp lite.
    Men vad frustrerande! Det är ju inte acceptabelt.
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-02-01 17:00:28 följande:
    Låter så otäckt kajsa och lillafruluva.Ja de ska lägga ner Asko. Så jag siktar in mig på att storma butiken om de säljer ut allt. Lite Himla och Bruka sitter aldrig fel. Köpte handukar och en stor Bruka korg idag.Kajsa, jag har provat, blir utslängd från fl ändå.
    hihi kan se framför mig Julia storma Asko. Ska du ha med dubbelvagnen och meja ner alla andra eller ska du gå själv och slinka in mellan alla andra? Skrattande
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-02-01 17:11:27 följande:
    Lina, jag slinker, nya taktiken nu när jag blivit så smaaaal lillafruluva, vi ringer en gång i veckan tycker jag och hör.
    hihi låter bra, de andra kommer inte ens att förstå att det fanns några fynd där innan du tagit dem Skrattande
    MildaMaränger skrev 2008-02-01 17:16:18 följande:
    iiiiiii har kännt första ordentliga sparken!!! sååå coolt
    åå, det är nog det bästa med graviditeten, att känna sparkarna Iaf i början innan de blir för hårda I början gick det nog ganska långt emellan har jag för mig.
    Himmelbit skrev 2008-02-01 17:15:42 följande:
    Hej på er!Slinker in en snabbis! Jag är såå trött i huvudet idag. Min lille Himmelbit har gnisslat hela dagen och vill bara upp i famnen. Har följt varenda steg jag tagit... *puh*. Han håller nog på att få tänder stackarn för han är så ynklig. Vill inte äta och inte sova, men nu gjorde jag ngt som jag egentligen tycker är tabu. Han fick välling och somnade gott! Detta kommer väl att innebära att han är vaken hela kvällen men han behövde verkligen både maten och sömnen, lille plutten!Försöker möblera om här idag, men det har väl gått sådär bra (se ovan). Det slutade med att sonen fick sitta uppe på möblerna som jag har flyttat runt... Men jag är lååååångt ifrån färdig.
    Stackars er, lillen som får tänder och du som inte får möblera Hoppas det blir bra till slut iaf.
Svar på tråden Vita hem del 6