Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 6

Sen har jag en annan fråga

Det var någon som visade upp en handdukskrokar på list i trä, tror den kom ifrån Bruka. Någon som känner igen sig?

• gemelli
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-22 23:06:35 följande:
    Nä, det var lasseliten som hade den. Superfin! Ikea har väl haft nått likande? Omålad.
    Jaaaa den var det, verkligen superfin. Den vill jag oxå ha

Måste kolla in IKEA,sen hur den ser ut
  • gemelli
    numberone skrev 2007-11-25 19:43:17 följande:
    Ååå kan förstå det.... måste fråga eftersom jag funderar på sniglar-skötbordet, funkar det bra eller känns det för litet och för trångt när det står in mot en vägg??
    Nej jag tycker det är kanon.
    Visst det är ett litet skötbord, finns liksom ingen plats att lägga nåt på sidorna, utan man får använda hyllan under. Men där har jag korgar nu, med kläder och alla andra prytlar, så jag tycker det är kanon om man har lite med utrymme...

Skötbord är ju ganska dyra, men sniglar är ju toppenbilligt 249 kr och lite färg
  • gemelli
    MildaMaränger skrev 2007-11-25 19:47:51 följande:
    Grattis Gemelli på namsdagen! Kolla in Felix titling som finns i word..
    Tack

De teckensnittet hade jag inte in min word
    Måste söka på det...
  • gemelli
    Himmelbit skrev 2007-11-25 19:59:57 följande:
    Den här fonten tyckte jag var "jul-lig":(den heter Freebooter Script)
    Jaaa den var jättefin.
    Undra om den skulle funka. Ska nämligen ha den på mitt skylltfönster på salongen i srooora bokstäver så det är lite svårt att få upp det och det är förmkt krumilurer...

MM,

Jaaaaa det var lite Coca Cola över den
  • gemelli
    MildaMaränger skrev 2007-11-25 20:09:55 följande:
    Gem...då tycker jag att du ska ha en enkel text och så om du har plats nere i fönstret så tycker jag att du ska ha granris och vita julgranskulor.. kanske med lite fina produkter i..
    Jag har bara en STOOOR julstjärna i fönstret, sen har jag ett julerbjudande i röd text. Inget annat i fönstret...

Ska ta en bild på fönstret när det är klart. Men vill hitta en fint teckensnitt, lite klassiskt, jul-igt
Svar på tråden Vita hem del 6