Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Ojojoj jag höll på kasta iväg ett Mateus fat idagGenerad 
    När min man och jag flyttade ihop för fyra år sen kom han hemsläpad med detta fat som inte direkt har varit någon favorit här hemma.
    Men i helgen när mina killar skulle ha loppis så tänkte jag JA den skänker vi Och vänder då på fatet och ser att det står Mateus.
    Då blev jag snål

Tror ni man kan sälja ett sånt?

• gemelli
    Bea

Jag bestämmer hur och vad som ska hänga i granen. Men vi har oxå som tradition att klä granen tillsammans. Och alla frågar mamma

Hahahaha låter som värsta tyrannen. Men dom säger alltid "mamma vet bäst"
  • gemelli
    Himmelbit skrev 2007-11-11 18:57:55 följande:
    Jag funderar på om jag kan ha ett avlasningsbord vid fönstren, till vänster.Vad tycker ni?(Ber om ursäkt för ett dåligt foto, men det är möööörkt här nu och jag tror ni ser trots den usla kvaliten).
    Vad har du för bord, är det en EV?

Annars har ju dom ett jättefint avlastningsbord. men sidan är ju nerlaggd ett tag!!!
  • gemelli
    Himmelbit skrev 2007-11-11 19:19:38 följande:
    Nej, det är faktiskt ett gammalt ommålat IKEA-bord. Kommer inte ihåg vad det hette för det var många, många år sedan jag köpte det. Har nog målat det tre omgångar också, men jag gillar både stilen på det plus lådan (för fjärrkontrollerna).
    Ja jag letar oxå efter ett sidobord att ha brevid soffan, gärna då med ett skåp som man kan gömma allt i
  • gemelli
    Lynn84

Ååååå vad gullig du är. Jag mår ganska bra hoppas fortfarande på en förlossningen sätter igång av sig själv....
    Men vägrar han komma, så har han inte så mkt att säga till om på torsdag/fredag
  • gemelli
    Himmelbit skrev 2007-11-11 19:29:08 följande:
    Tänker du ett mindre eller ett långt och smalt?
    Näää jag är ute efter ett litet, typ som ett sängbord.
    Men jag tycker det skulle passa bäst med ett smalt långt hos dig, som står längs fönstret.
Svar på tråden Vita hem del 6