Vita hem del 6

Jag har bilagan framför mig. Det är en raffig dam på utsidan (inte Julia, fast hon också är raffig...). Reportaget var jättefint, men tre sidor går ju såå fort. Hade velat ha mer
... nu ska vi se vad jag kommer ihåg.....
Mia --> Man kan visst ha en gris själv
Julkort --> Har själv kämpat med våra, försökte ett tag göra ett collage av alla huvud men det blev inte heller bra (alltså inget bra tips). Jag klädde om/ut killarna ytterligare en gång o fotade maassor. Det är helt omöjligt att båda skall bli bra..... Det slutade med att jag beställde lite blandat . Det allvarliga fräcka kortet får åka t kompisar, tindrande-ögon-kortet t mormor & co, fniss-kort till syrrorna osv.
Färger i pojkrum --> Vi har ett rum som är blått/rött och ett som är ljusgrönt. Båda med mkt vitt som bas.
... sen var det tomt i mitt huvud....
Jo, förresten! Vill gärna ha en sådan liiiten gles gran i en kruka. Jea! Hoho, hittar jag det hos dig? Eller jag kanske får ut o hugga en själv (räcker iof med en sax t en sådan liten som jag vill ha)
lasse --> Jag har nytt inlägg om verandan på gång.... har fotat o skall försöka få ihop det imorgon.... Jea har en finfin veranda (samma fönster o dörrar som vi)
Hej alla o tack för fina ord om verandan. Vet att en del ville se utsidan... letar bilder, idag går inte att ta fina bilder, vädret är uruselt!
Vad mkt otäckt som är på gång! Såg att det ordnat sig med arbetskamraten, skönt. Håller tummar för bebisen!
Enji --> kom du iväg t Blå elefant? Jag tänkte ta en sväng i morgon
Mia --> Underbart zinkhus, jag har längtat efter mimmis en tid
Finfint loppisfynd!
Jag har inte heller så mkt julkänsla men jag jobbar på den. Bakar lussebullar o köpte julklappar som en galning igår. Fast när det är grått o trist ute känns det liksom bara som november.....