Vita hem del 6
Godmorgon!
Lycka till idag juliah!
Godmorgon!
Lycka till idag juliah!
Lite nytt: http://nillashem.blogspot.com/
Rori: Har du kollat Kangasmestarit? Bottoni? Hon på Storgatan som har den lilla tygbutiken... kommer inte ihåg namnet! Intill Lenas shop? Tiimari? (de har haft rätt mycket olika pysselsaker) Sen ett ställe till som kan ha är Sunds! Därifrån brukar jag köpa julpapper bl.a.
Underbara bilder, säger som mimmi: Ingen nämnd ingen glömd
Juliah kom in och avge rapport! Så nyfiken så jag spricker snart
Juliah: Spännande! Väntar som en tok på detaljerad rapport
Juleja: Alltid lika skönt när man varit på UL och sett att allt är som det ska!
VSM och Himmelbit och Mimmi: Underbara bilder!
juliah som jag längtat efter dig Roligt att höra om hur det gick igår! Lät verkligen stressigt och man gör ju saker och ting i egen takt när man är hemma, jag har jättesvårt om jag blir uppstressad efter några år hemma nu, får ont i magen helt enkelt! Ser fram emot att få se i tidningen sen
juliah: Jag fasar för den dagen jag ska börja jobba igen, iofs är ju rätt så effektiv under press men gillar inte alls att stressa!
Ska fara med mamma om en stund på julmarknad, många som är och säljer sina egna hantverk så det blir kul. Sen ikväll blir det tjejkväll, vi är ett gäng som bodde grannar och gick i dagis och skola tillsammans, ett par gånger i året brukar vi träffas och äta gott, dricka gott och prata massor!
Ser faktiskt framemot att komma bort hemifrån lite, det här med att vecka 47 är en tung vecka måste stämma, jag har nog varit en häxa här hemma den här veckan. Grälsjuk och lättretlig, fyyyy! Pratade med en kompis igår och hon sa att hon varit precis likadan.