Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

lasseliten skrev 2008-02-04 18:47:05 följande:
    Hej vänner! Behöver era åsikter. Tycker att vårt matrum är lite kalt. Vill ha en matta under bordet med eg. funkar det inte med en liten i familjen. Tänkte att en sån här kanske funkar? www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60050172Vad tror ni? Ful eller fin? Mia - strunta i kommentarerna. Du har ett superfiint hem! KRAM!
    Jag gillar dom mattorna.
  • LinaoMatilda
    jerka79 skrev 2008-02-04 19:28:03 följande:
    Gokväll Vet ni vem här på FL som visat bilder på sitt stiliga Lidingö kök (Ikea)?? Har för mig att det var någon som hängde här i vita tråden...
    Vaniljdröm har ikeas Lidingö och renoverar nu.
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-02-04 20:57:05 följande:
    Godkväll!Har nu äntligen lyckats få min lille plutt att somna. Han har skrikit i två timmar och bara klättrat på mig - skrek tills han kräktes för första ggn.. Man känner sig så maktlös när man inte förstår och inte kan trösta. Förmodligen övertrött men kunde inte komma till ro, stackars. Jag höll på att säga upp mig som mamma . Det blir extra påfrestande när man är ensam hemma och inte har ngn avlastning (sambon borta sen i torsdags).Så, nu fick jag gnälla lite. Tur att jag har er Håller på att ladda in bilder på min nyinköpta skåp!! *nöjd*
    Lillen då, bra att han kunde somna nu iaf. Jag ser framemot bilderna!!
  • LinaoMatilda

Ninizen: Fy så tråkigt att det inte går bra på inskolningen. Ofta brukar det vända snabbt när det väl gör det, från en dag till en annan kan det vara helt annorlunda. Kram till dig

• LinaoMatilda

Himmelbit: Sånt är jobbigt, för M och för dig då man känner sig så hjälplös. Det är säkert en period som går över snart. Kram  Skåpet är verkligen jättefint!

• LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-02-04 21:38:02 följande:
    Ninizen - Usch vad trist!! Hoppas att det vänder snart. Nu får ni hjälpa mig och avgifta mig....Fick ett tips precis om ett alldeles underbart skåp... . Säg att jag inte behöver det och att jag inte har råd (kostar 300 kronor!!!! ). Jag KAN inte köpa ett skåp till! Hjälp!!
    Ledsen, det är mot min religion att säga något sådant.
  • LinaoMatilda
    Ninizen skrev 2008-02-04 21:41:27 följande:
    Tack ska du ha. Kramen värmde Men jag har nästan förlorat hoppet. Han vägrar äta där eller sova och jag har bara kunnat vara ifrån honom max 10 minuter för sen håller han typ på att svimma av sina skrikattacker, så dem har hämtat mig från personalrummet. Vi har snart försökt i 2 veckor.
    Aj då, det låter tufft. Har ni provat att pappan går dit med honom?
  • LinaoMatilda
    Jenniesmamma skrev 2008-02-04 21:43:15 följande:
    Hej!Undrar om nån här inne har byggt en sänggavel av pärlspont? Och isånafall har bild på den?Mvh Jeanette
    Kan tyvärr inte komma på någon som har gjort det här. Men det låter fint
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-02-04 21:49:28 följande:
    Skåpet jag har köpt hittade jag på Blocket för 500 kronor! Var och hämtade det i Jönköping igår. Jag har länge letat efter ett högt och smalt skåp att ha i hallen vid vår sneda vägg. Jag lovar att visa "efter-bilder" också, så att ni får se det "från den ljusa sidan" Nublu: Jag lägger ut länken här då så kan man ju garantera att det är borta *smart drag va?!* Snabba dig på så att jag får nära till att komma och klappa! Obs - Skåpet, inte bokhyllan www.blocket.se/vi/15065052.htm
    Så fint skåp. Hade mer än gärna köpt det.

Ninizen: Ah ok. Håller tummarna att det ska lösa sig.
Svar på tråden Vita hem del 6