Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita hem del 6

lillafruluva skrev 2008-01-19 09:15:41 följande:
    Före:                                  Under tidenNu funderar jag på om jag ska måla bordsskivan vit eller inte!? Kan ta soffan först!
    Supersnyggt! Vad duktig du är!! Jag skulle ha målat bordsskivan oxå!!

Det kan aldrig bli för vitt!!
  • Mufflon

Slänger in en fråga, får se om nån nappar: Finns det några roliga affärer i Tranås??
    Ska dit om några helger!! Nån som vet??

• Mufflon

Himmelbit; Tack, Ojoj, då måste vi juh planera in shopping oxå!!

Japp, vi ska till badhotellet!! Bara jag o gubben, utan barn!!

Hoppas det blir superskönt!!

• Mufflon

God morgon på er!!!

Kajsa; Gud så underbart fint!! Du e juh superduktig juh

Tack VSM för alla fina skåp du visar, d e jätteskoj

Och alla ni som e iväg på mässan; hoppas ni har det jätteskoj och får se mkt fint!!

• Mufflon
    mimmamum skrev 2008-01-20 09:15:17 följande:
    Kom ihåg Aftonbladet söndag idag! Ska snart springa ut själv och köpa det!
    Hmm *glömsk* Vad är det i tidningen idag??Fundersam
  • Mufflon
    loveliten skrev 2008-01-20 11:02:02 följande:
    Kan någon hjälpa mig med namnet på en matta från IKEA, som jag sett i någon blogg, stor, vit och billig ska den vara
    Titta i lasseliten´s blogg, där är den tror jag
  • Mufflon
    juliah skrev 2008-01-22 10:33:43 följande:
    Mia, tack ska kika i lugn och ro lite senare.mimma, ett stort matbord med stolar, soffa och en bänk kanske. Det ska vara mysigt och skönt att sitta i köket.Svart granitskiva, samma luckor (ädel) och beslag (nacka byggnadsvård). Det blir öppna hyllor (vitmålade). Om det blir kakel så blir det likadant som det i tvättstugan. Någon slags plank eller spont. Golven blir plank, behandlig vet jag inte men vitmålade vore inte så tokigt. Hoppas på ett skafferi. Hissgardiner i linne. Fläkt vet jag inte riktigt. Kran vet jag inte heller.Hursomhelst så vill jag ha det vitt vitt vitt med få svarta detaljer som bänkskivan, vedspisen. Jag vill kunna gå loss med pasteller på våren, rött till julen osv utan att känna att färgerna skär sig. Om det får plats med ett vitrinskåp är det ett plus men vi får se. En liten "köksö" som inte sitter fast, finns fina på Ikea som man kan måla och fixa till.Praktiskt, vitt, lantligt möter modernt med en "kvinnlig" touch typ
    Låter sjukt snyggt!!
  • Mufflon
    LinaoMatilda skrev 2008-01-24 19:31:20 följande:
    tror jag vet vad du menar, tycker det är fint. Ser framemot bild
    Jättefin toalett o fin hall!! Jag måste få fråga var du köpt hyllan i hallen o konsollerna? Superfina
  • Mufflon

Hej hopp!!!

Kikar in en snabbis, idag bär det av till ikea ska köpa en byrå!! Sålde min gamla på blocket igår så nu har jag panik men jag vet juh vilken jag vill ha

Sen skiner juh solen tänkte hinna med en liten promenad innan det är dax o åka o jobba!!

Fina tvättstugebilder ni visat tjejer, vilken lyx. Själv har jag ingen tvättstuga utan bara en maskin o tummlare ovanpå varandra i badrummet man får ju spunk varje gång man tvättar!! O tvätt blir det juh imassor jämt. Konstigt??!!

• Mufflon

Kajsa; Jättefint, tänk vad lite tyg o pynt kan göra!!

Svar på tråden Vita hem del 6