Inlägg från: Mufflon |Visa alla inlägg
  • Mufflon

Vita hem del 6

Är det nån som vet var jag kan få tag i recept på Chokladkola?

Tänkte baka me lillrumpan!!     (Alltså dotter´n) min e stor

• Mufflon
    nublu skrev 2007-12-10 14:01:09 följande:
    Mufflon: Nu vet jag var din brevlåda bor. Tbx från en kylslagen promenad till banken. Gustav hade lyckats låsa min dosa till Internetbanken så de fick låsa upp den åt mig på banken. Och så träffade jag min bankgubbe, alltid lika trevligt och berikande.
    Trevligt; går inte o va hemlig här inte!!
  • Mufflon
    woow skrev 2007-12-10 17:22:14 följande:
    jag tänkte köpa mio´s bord "emma" tyckte att det såg jätte fint ut på deras hemsida men i verkligheten var det mer gulvitt. Vill ha den modellen, fast riktigt vitt...
    Vet precis vad du menar. Hade bestämt mig för det bordet oxå och tog ungarna och åkte in till stan. Blev jättebesviken för det var verkligen gulvitt.
    Gillade bordet i sig jättemkt. Det var synd men fyndade ett annat på blocket ist.

Det bordet från ellos då som tjejerna pratat om idag här i tråden? Kan inte det va nått?

Lycka till och hoppas du hittar nått.
  • Mufflon

Usch tjejer, jag får panik!! Min sambo (eller jag menar vi) köpte ny tv o nu passar juh inte tvbänken längre. Den som jag hade målat så vit o fin.

Vad har ni för tvbänkar?? Helst skulle jag villa hitta nått i trä på blocket lr nått som man kan måla om o så men egentligen inte eftersom jag inte har tid...Fundersam

Den ska helst vara vit, ganska låg modell....Nån som har någon liten bild???

Tvrummet är nyrustat o fint därför vil jag hitta en bänk nu.....fort...

• Mufflon

Fluffiga; ja den e snygg. Har du några korgar i de "tomma" utrymmena? Om du vet vad jag menar lr är de för små för att kunna ha korgar i?

• Mufflon

ok, jag gillar den höga oxå men då kanske tv:n hamnar för högt..

Uscg jag är en riktig velpotta   

• Mufflon

Alabaster; Ja tänk så mkt vi kommer få gjort "närvifårtid" hehe

Oj, jag sökte på blocket efter Liatorp o gissa vad jag hittade; Ett högt liatorp i Örebro, tre mil från oss!!!Förvånad

Undrar om det är ett tecken??

• Mufflon
    Daggdroppen skrev 2007-12-10 19:49:46 följande:
    Tydligen
    Har mailat tjejen så får vi se om det finns kvar!!
  • Mufflon
    Peak skrev 2007-12-11 17:00:57 följande:
    Intresset verkar rätt ljummet så förmodligen lägger jag ner bytet men låter listan hänga lite till. Julklappsbyte för 100 kr (eller 50)? Skriv in er på listan i så fall, senast fredag. Jag lottar vem som byter med vem på lördag och så har ni fram till onsdag 19/12 på er att köpa och skicka paketet. Självklart byter vi nåt som helst är vitt Lista på deltagare:MiaMariahBandykillar Peak - tror jag Verkar kul men måste det vara helvitt? Måste fundera lite då!!
    Jag vill oxå vara med om det blir nått!! Kul

men jag vet inte hur jag lägger till mej på listan??   Fundersam
Svar på tråden Vita hem del 6