Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 6

Camilla,

Vart köper du dina utekrukor?
    Hittar ingenstans här på Värmdö. Sååå fula krukor på plantagen, vet inte vart jag ska hitta annars Fundersam

• gemelli
    Camilla R skrev 2007-11-28 19:06:30 följande:
    Det är just det, jag hittar INTE!! Tycker att jag har kollat på alla tänkbara ställen häromkring men nej, ingenting. Tycker ändå att jag är ute efter så enkla krukor i betong eller zink men något sådant går inte att uppbringa. Hade tänkt kolla på kolonigarden i Sickla nästa gång jag är där, har fått för mig att de kan ha, men där kanske du redan har kollat? Hojta gärna till om du hittar något,
    Är inte det konstigt, här det finns så mkt folk som bor i hus med trädgårdar...
    Kolonigarden i Sickla har jag missat, vart ligger det?
  • gemelli
    mimmi006 skrev 2007-11-29 11:21:26 följande:
    Just det... elviras hemsida är uppdaterad nu!!! Jag är så glad över att det är ny ägare och tillverkningen förtsätter
    Jag kommer inte in på någon ny hemsida
  • gemelli

Oj jag har tyvärr inte orkat läsa ikapp. Men kommer in för lägga in en bild på en lampa som jag lovade för någon för längesen att visa upp.

En lampa från mina söners klassrum. Tyvärr blev bilden inte den bästa då det var såå mörkt nu idag.
    Men lampa är superfin i verkligheten, gjort i ett jättefin linntyg!

• gemelli
    MiaMariah skrev 2007-12-01 15:45:11 följande:
    Hihi, minns ni att jag köpte dessa häromdagen för 19 kr styck?Den övre skärmen hittar jag nu på Nordljus för 89 spänn - snacka om att jag gjort ett FYND! *nöjd*
    Oj vilket fynd

Bea,

Usch lider med dig...
    Min förra man var bort jämt, var konstant ensam. Det viktigaste är ju när man är tillsammans att man inte glömmer bort varandra.

Det gjorde tyvärr vi
    Skickar stooor kram till dig och barnen
  • gemelli
    Beatrize74 skrev 2007-12-01 17:19:56 följande:
    Ni är så goa...tur vi kan skriva av oss lite till varandra. Maken kom hem för tjugo minuter sedan. Jag hade då hunnit vila till Pippi precis som jag skrev. Jag njuter verkligen själv av "julavsnittet" då jag ser hennes fina stolar, spröjs och väggpanel i huset. Konstig man är va? Och så kunde jag beundra Tommy och Annikas fina julgran som de klädde och satte tomtebloss i. Det är ju så vanligt att man ser på äldre vykort och annat, men inte så vanligt ändå idag att man gör. Det är ju ganska effektfullt att tända ett då och då. Är det någon av er som brukar göra det???Fluffiga moln - ja, jag känner verkligen värmen. Vad fiffigt med rivjärnet. Himmelbit - tack för dina goa kommentarer...får vi se vad du skapat i mossa sedan?Och så tänkte jag pigga upp lite och ge lite inspiration till hur man tar verkligt gula bilderwww.blocket.se/vi/14262907.htm min annons då förstås) :-P
    Hahaha är det de ni menar med "gula bilder" hihihi har inte riktigt hängt med där

Jaaa men då var ju min lampbild en riktigt GUL bild
  • gemelli

Åååå peak vad fin...

Hade tänkt att göra en sån tavla till min man i julklapp en bild på Vide och honom. Men hur har du gjort mönstren runt bilden?

Här är bilden jag pratar om... Eller man kanske ska ha den ren? Tyckte din var såååå fin

Svar på tråden Vita hem del 6