Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 6

numberone skrev 2007-12-14 15:29:19 följande:
    Hej tjejer!!Vet att det är lite OT men är det någon av er som bor i närheten av där de säljer Liten jag saker?? Har förälskat mig i en röd gallerfilt...
    Äsch dom hade dom inte kvar på hemsidan...
  • gemelli
    numberone skrev 2007-12-14 16:10:13 följande:
    hiihi.... Jag älskar rött så det är nog mer det och all julkänsla.... har tjatat på Anders om en rödvagn men det blir nog en svart trots allt Lättare att piffa med andra färger då!

Ja man har sina favoritfärger.
    Ja mina stora killar har både röda och rosa tröjor, är nog bara jag som är löjlig som inte skullt sätta på lilla Vide nått rött eller rosa 
  • gemelli

Hihihi roligt med lite färgdiskutioner i Vita tråden. Jag är nog själv väldigt tråkig när det gäller fäger.
    Hemma vitt vitt och vitt kanske brunt och beige. Garderoben svart svart och svart, kankse mossgrönt och rosa

• gemelli

Appropå färger....

Är det någon som målat i griffelfärg? Vi tänkte måla våran FULA ytterdörr på insidan i griffelfärg, tänkte hör om färgen är svårmålad eller om den luktar extremt mycket?

• gemelli
    numberone skrev 2007-12-14 16:47:37 följande:
    Har för mig att det inte luktar så mycket men det kan vara lite pilligt att måla med så det är bäst att ha en riktigt bra pensel....
    Jaha man ska ha pensel, trodde det var roller. Men kan tänka mig att den inte är som alla andra fäger...
  • gemelli
    numberone skrev 2007-12-14 16:53:45 följande:
    En fin roller ska det vara *ler* enligt ica-kuriren
    Hihihi ja jag tror "TOK" Isabella från Äntligen Hemma hade roller, så det var därifrån jag fick det
  • gemelli

Hihii

jag ska ge en tavellist med tavlor till min man i julklapp.
    Lite olika bilder på Vide bla. Men sitter nu och fixar till dom och kommer på att han kanske inte vill ha bilder på sig själv bara för att jag tycker dom är fina
    Hur skulle ni ha gjort?

Ska jag bara ge bilder på Vide och Vide och honom på bild, eller ska jag ge honom bilder på honom själv som jag vill ska stå med på tavellisten?

Svar på tråden Vita hem del 6