Vita hem del 6
Härligt Emmasa! Förstår att det känns skönt (och lite småkul att få räcka lång näsa åt läkarproffsen!).
Härligt Emmasa! Förstår att det känns skönt (och lite småkul att få räcka lång näsa åt läkarproffsen!).
CamillaR : Så här ser det ut hos mina barn: nublusblogg.blogspot.com/2007/10/smakpolisen-come-and-get-me.html
Gott Nytt År! Eller Grått Nytt Hår! Välj själva det som önskas!
www.luckylittleme.se/product.asp&sub=0&page=3
Yngste sonens senaste favvisplagg. Han t o m sover i dem!
KEL08: Jag har bilder på min hall med pärlspont på väggarna i galleriet. Titta in om du har lust. Tror jag har fler hallbilder i bloggen också.
Kajsa: Man låter dottern ha den på sitt rum. Det är bara att inse, barn och vuxna har inte samma smak. Jag slår vad om att Lillan älskar den. Det är nog bara för dig att härda ut.
Feffie: Jag bryr mig inte så mycket om hur det ser ut i barnens rum. De får ha sina grunkor, brokiga påslakan och omatchande leksaker. Huvudsaken är att de trivs och plockar undan med jämna mellanrum så att det går att dammsuga och moppa typ.
Jag måste erkänna att jag ibland blir lite mörkrädd när jag läser om föräldrar som gömmer undan och säljer/ger bort saker som barnen kunde haft jätteroligt med bara för att de själva tycker att de är fula. Det känns lite...överdrivet och perfektionistiskt kanske, ungefär som om barnen och deras saker förstör hemmet på något vis. Känner mig inte riktigt bekväm med det tankesättet måste jag nog erkänna.
Madam Stoltz har släppt sin vårkatalog. Finns att titta i på www.madamstoltz.dk för den som är sugen.
Kajsa: Du får ge dig till tåls lite. Jag ska på mässa i helgen i Köpenhamn och då visas det vårnyheter. Och om några veckor är det Formex så i slutet av januari/mitten av februari börjar nog vårnyheterna trilla in.
Kajsa: Tålamod? Sånt har inte jag heller egentligen. Hela december har varit en enda lång längtan efter köpenhamnsmässan. Är så trött på julsaker och är komplett urless på innehållet i butiken. Inte för att det är fel på grejerna men de känns så uttjatade för min del.