• nublu

Vita hem del 6

Mimma: Jag är alltid rättvis. "Fair Trade" vet du.

• nublu

Mimma: Härliga blusar! Mitt paket borde också komma snart från HM. Fast som den guldfisk jag är har jag redan glömt vad jag beställde.

• nublu

Mässrapport: Greengate sagolikt, House Doctor helt OK, PB Home läckert, IB same shit as last year och Miljögården tog tiiiiid.

• nublu

Peak: Aitäh! Eller mange tak. *rusar till tåget*

• nublu

Himmelbit: Tror att en nejlika matchar OddMolly-outfiten bäst. Fy, vad jag kände mig feklädd i torsdags på Formex, hade varken Odd Molly eller NoaNoa på mig. Bara vanliga jeans och tröja. Inte ens några dyra och smarta glasögon.

• nublu

Jag var inte så förtjust i HDs monter och blev inte köpsugen alls. Jag tror att det beror på att deras saker är snyggast i blandning med annat annars blir det liksom "too much".

Madam Stoltz har en härlig monter (fast den var finare på CPhome)och PB Homes monter är också läcker.

Juliah: Testa Årechoklads citrontryffel med vit choklad i morgon - dödsläckert!

• nublu

Mimmi: Jag har ingen aaaaaaaniiiiing faktiskt. *ser helt oskyldig ut*

• nublu

Juliah: Bokstäverna är för moderna OCH sjukt dyra.

Jodå, det är provsmakning hos Åre. Deras nya hallontryffel var inte äcklig heller.

• nublu

PB Home har ingen katalog (tror jag!) och ingen hemsida heller. Det suuuuger!

• nublu

Juliah: Otroligt fina möbler och en del härligt småplock bl a urhärliga kuddfodral. Och stenar med text och en jättehärlig serie i emalj.

Svar på tråden Vita hem del 6