Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2007-11-18 16:29:12 följande:
    nej, urfint!
    Tack! Buxbom känns lite som lingonris, och lingonris är för mig jul. Fast det är ju faktiskt snart jul!
  • Kajsa M
    knyttis skrev 2007-11-18 16:32:33 följande:
    Jag tycker du kan ha de framme, de var ju jätte fint! Har själv framme lite alster redan... lat el jag vet inte..
    Ok! Ja de får nog hänga kvar, det är ju snart advent!
    mimmamum skrev 2007-11-18 16:32:52 följande:
    Kajsa, jättefint! Är det lingon?Shit vilken tid det tar att ladda film!
    Tack! Nej det är buxbom.
  • Kajsa M
    Sunna skrev 2007-11-18 16:43:46 följande:
    Kajsa: Ni såg jag att du redan försökt med galltvålen. Men testa klorin som sagt, det ska inte bleka kokäkta bomull. kolla på något gömt ställe först.
    Tack! Ska försöka! Det är ju randigt tyget, bara inte ränderna försvinner!
  • Kajsa M

Hon är ju rolig min mamma. nu har hon satt in kuddens dubbla pris på mitt konto! Inte alls vad jag ville! Nu syns ju fläcken knappt! Förvånad
    Jaja, det kanske dövade hennes dåliga samvete lite...

• Kajsa M
    http://www.tradera.com/Zink_plat_tags_etiketter_shabby_chic_jul_hjartan_1kr-auktion-51573308

Är det inte dessa som kostar typ 1 kr st på JYSK?
    gemelli skrev 2007-11-18 16:47:10 följande:
    Kajsa,Åååå vd fint, vart har du köpt bladen?
    Tack!
    Jag har köpt dom på blomsteraffären!
    De säljs i lösvikt.
    Lisa1981 skrev 2007-11-18 16:51:13 följande:
    Kajsa, jag glömde ju säga att de var jättefins kransarna, fast det är ju allt som du gör..Hon har verkligen dåligt samvete din mamma. Tycker nästan lite synd om henne...
    TAck!
    Ja jag tycker också synd om henne, vet inte vad jag ska göra nu!
  • Kajsa M
    Ankmor skrev 2007-11-18 18:11:10 följande:
    Jag tycker det passar perfekt till det fönstret, kombinationen längder/kappa och skärm är super!
    Okej, va bra!
    Juleja skrev 2007-11-18 18:14:37 följande:
    Kajsa: Jag tycker det passade fint! Och jag är allergisk mot alltför puttinuttigt!
    Ja jag också! Men tack!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-18 18:21:38 följande:
    Hej Hej!Fy vilken morgon jag har haft idag. Vaknade 7.50, min arbetstid startade 6.30. Och min jobbarkompis ringde inte och väckte mig. Motiveringen var att hon tröttnat på folk som försover sig! Detta är första gången på år och dar som jag försovit mig.. *sur* Sååå fint! Inte det minsta för juligt.
    trist start på morgonen!
    Tack för  alla kommentarer!
    malins79 skrev 2007-11-18 18:23:58 följande:
    Det blev fint men jag skulle nog inte ha murgrönan i fönstret, blir lite för mycket (alltså då den är på båge) Skulle hellre ha en lägre växt till, kanske Hjärtan på tråd?
    Jaså? Nehe, gillar i och för sig den själv...
Svar på tråden Vita hem del 6