Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M

Vita hem del 6

MildaMaränger skrev 2007-11-18 18:40:27 följande:
    Kajsa! Hur går det med swapen? Har du fått ifrån alla?
    Nej tyvärr. Saknar ett paket!
  • Kajsa M
    MildaMaränger skrev 2007-11-18 18:58:39 följande:
    när beräknas de vara utskickade? Har du hört nå från paketet som saknas ägaren?
    Så fort jag fått in det sista paketet som borde vara hos mig imorgon. Den får ni mitt kontonummer och ett fraktbelopp. När jag fått in er insättning på mitt konto så skickar jag paketet!
    Lisa1981 skrev 2007-11-18 18:59:45 följande:
    VSM, bänken blev jättefin Va tråkigt med jobbet, stämningen va på topp idag då förstår jag Kajsa, fin ljuskrona och lampan blev jättefin. Hur fick du till det där?? Ni är så duktiga. Jag får nog gå någon kurs eller nåt!!!
    Tack! Det var väldigt lätt! Bara att testa lite!
    LCroft skrev 2007-11-18 19:22:06 följande:
    Oj så mycket fint ni visat! Kommer inte ihåg nästan nått, mitt nät har inte alls velat vara samarbetsvilligt, men nu verkar det fungera som det ska igen. Ska gratta juliah iaf som ska få ha sitt hem i tidning! Så roligt! Kajsa hade problem med sin kudde men det var väl mer eller mindre löst? Lampan var jättefin! VSM: Taskig arbetskollega  Men bänken blev ju hur fin som helst Mori: Så söta!
    Ja det får duga nu. Ingen kan se det om maninte vet om det! Och dessutom är det på baksidan.
    versan skrev 2007-11-18 19:28:28 följande:
    Hahaha... Jag vet precis hur j-kla illa det luktar. Har jobbat med det i mååååånga år så jag skyr den som pesten Men jag kan lugna dig med att det dunstar bort så fort den börjar torka lite.Det är bara när den är superfärsk som den stinker så mycket.
    Ja jag tycker det luktar bättre redan. Men igår så luktade mina händer apa trots att jag skurade dom ordentligt!
    versan skrev 2007-11-18 19:32:56 följande:
    Nääää! Det där kan du ju inte i Fönstret För jag vill ju ha det Supersnyggt alltihopa (som vanligt) Även skärmen är jättefin.  
    TACK!!!
  • Kajsa M
    Har inte läst ifatt ngt, men vill bara upmana alla Swapare att läsa sin inbox. där kommer idag ett meddelande om frakten så att ni kan få era paket! Alla paket är nämligen mig tillhanda nu!
  • Kajsa M
    Swapandet har tagit en del av min tid så jag har inte hunnit vara här så mkt de senaste dagarna.
    Tänkte bara meddela att alla paket är skickade utan MM:s som jag inte fått in frakten för. Så till er alla andra så har ni paket att vänta imorgon med posten! Hoppas allt kommer fram i finaste skick! JULAFTON imorgon alltså!
  • Kajsa M

Bara ett kort inlägg från mig!

Mori, Knyttis, juliah, Sylt, Miamaria varsågoda! Kul att ni uppskattade värdinnejobbet! : Varmt tack sjäva för alla fina gåvor!

Mår inte så bra så jag ska krypa ner i sängen.Ledsen Och inte får man titta på Leila heller pga fotbollen...Skrikandes Himmelbit, mimmi och septemberpyret: Hoppas jag är pigg nog att hänga med på lördag. har ju sett fram emot det så himla länge!

MM
    Skickar ditt paket imorgon. Har inte varit hemma på hela dagen. Så du ska ha det innan helgen i alla fall.

• Kajsa M
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-21 20:38:59 följande:
    Kajsa: Krya på dig! Hoppas du inte tagit ut dig med allt jobb det inneburit att ta hand om Swappen. Kram!Har hemma har vi fyra tvapparater () så jag behöver inte krocka med maken.
    Nej SÅ mycket jobb var det inte med swapen, även om det var lite rörigt!
    Det har med jobbet som lärare att göra!
    vi har också 4 tv-apparater men bara 1 kort. Så på en tv kan man se alla kanaler och på dom andra bara kanal 1,2,4,6. *morr*
Svar på tråden Vita hem del 6