Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli
    mimmi006 skrev 2007-12-11 14:34:42 följande:
    Long time, no seen! Hur är det med dig och familjen? Händer det nåt med husplanerna?
    hihi ja jag har inte haft så mkt insperation den sista tiden. Men med oss är det jättebra, Vide är lika lugn och snäll som vanligt. Trodde inte det fanns så här lungna barn som honom.
    Men vi tackar
    Brukar säga till min man att det här är verkligen ovanligt att barn är så här lugna och tysta, för han tror att det är normal och förstår inte varför alla hela tiden tycker det är jobbit med bebisar

På husfronten så händer det inte så mkt. Det gammla huset som jag har i min blogg är fortfarande inte klart. Men som sagt allt är nog lite extra lugnt nu innan jul. Så vi får se vad som händer.
    Jooo föresten så var vi och tittade på det jättestora vita huset i Strängnäs i helgen, men gillade det inte IRL. Låg uruselt till, inget bra läge alls, tyvärr!!!

Hur är det med er?
  • gemelli
    mimmamum skrev 2007-12-11 14:40:46 följande:
    Gemelli, får jag kika in hos dig?

Inte så mkt att se, händer inte så mkt här hemma. Hahaha har ju inte ens julpyntat, jooo idag tog jag fram julhanddukarna
  • gemelli
    Daggdroppen skrev 2007-12-11 17:24:54 följande:
     Tack! Hurdan ska du sy?
    Hihihi kan inte ens sy och har nog inte varit i en tygaffär sen jag var liten och följde med mamma.
    Men fick en symaskin av min man när Vide kom i present.
    Vet inte om det var en pik från hans sida eller för att han kanske uppfatta att jag ville ha en

Men nått i din stil
  • gemelli
    Daggdroppen skrev 2007-12-11 17:30:30 följande:
     Men om du vill ha min stil på den behöver du ju ingen symaskin. Bara en hand med hård hud på fingrarna (det är mycket tjock filt....)
    Ja du ser ju... Men jag tror inte jag klarar av dom fina stygen runt om som du gjort. Det får nog bli nått enklare
  • gemelli

Har gjort några tackkort som ska skickas iväg, säg vad ni tycker.
    Blev inte helnjöjd med dom tyvärr (hatar skrivare, som alltid sviker mig)

Ser det löjligt ut när jag klippt i koretet?

Svar på tråden Vita hem del 6