LCroft skrev 2007-12-14 17:57:50 följande:
Oj förlåt, glömde bort att svara fast jag tänkte Jag kan ju bara svara för mig själv som inte gillar att se mig själv på bild Jag hade hellre fått bilder på barnen eller barnet i ert fall, möjligtvis nån fin bild på oss båda men inte bara med mig. Fast jag hade kanske svarat annorlunda om jag hade varit vältränad och slank
Daggdroppen skrev 2007-12-14 18:01:00 följande:
Jag har missat frågan? Vad var det? Funderar du på om du kan ge en bild av honom till honom? Själv skulle jag kanske inte göra det, för min make hatar att se sig själv på foto men vill du så ska du självklart göra det.Såg också din stol i bloggen. OJ vad den liknar mina som jag visade för någon dag sedan!!! Har fyra vita och fyra omålade och de omålade är mycket snyggare. Mina ska få vit linnekjol, ingen veckad utan en enkel. Men mamma erbjöd sig att sy, så därför är den ogjord än..
Näää det är nog sant när man tänker efter, man vill nog int ha bilder på sig själv. Dom får bli julklapp till mig istället

numberone skrev 2007-12-14 18:03:19 följande:
LCroft:Japp det verkar ha löst sig!!! har missat frågan....men får man säga att du har en väldigt snygg man
hahahahahahaha det ska jag hälsa honom