Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-11-10 21:13:16 följande:
    VSMVågar inte råda ang bordet. Ser kansek lite litet ut, men det var sött!mimmamumJysk har sånt som du klipper till, lite tunnare, kan vikas flera gånger om du vill ha tjockare.
    Åh, vad bra sånt behöver jag till dyna på nya hallbänken.
  • Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-11-10 21:14:48 följande:
    VSM- jasså, man kan planera sånt? Vi är helt tvärtom *hihi*mimmamum- Hugo ligger utan skydd nu, men han är ju över 1½... jag har kuddar och H:et och kaniner som skydd Kajsa- vad kul att det gick bra med panelen! Ska ni måla imorgon?
    Oja! Jag vart lite sur när minstingen kom i början av augusti och inte i slutet av juni som jag tänkt
  • Det ljuva livet
    LinaoMatilda skrev 2007-11-10 21:15:38 följande:
    Jag har frågat mig det också. Måste nog be mannen om hjälp. Försöker med "penna fast i tråd" metoden, men det viker sig liksom.
    Utan honom så går det inte. Man måste vara två .
  • Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-11-10 21:16:11 följande:
    Vill du se en ofärdigt-resultat-bild? Kan ordnas, men det är väldigt stökigt!!!haha, det är hemligt tills det visar plus på stickan! Nej då! Tog upp detta ämne idag och fick 3 NEJ mot mig. Ingen av flcikorna ville ha en söt lillasyster! Och maken är så trött på våra redan så bråkiga töser. Så jag får nog se mig om i stjärnorna efter en 3:a.
    Gillar stökiga bilder . *så jag inte är den enda som har det stökigt*
    Mina barn kan tänka mig hur många syskon som helst verkar det som , de kan sitta vid middagsbordet och säga saker som att det finns plats för tre barn till vid bordet.
  • Det ljuva livet
    gemelli skrev 2007-11-10 21:18:44 följande:
    Jag tycker tre barn är jättemkt och du VSM pratar om en fjädre Hur sköter man allt det praktiska? Åka ut och resa och sånt. Jag har ju ändå två stora killar, som kanske inte kommer hänga med så mkt längre. Jag blir bara stressad över att kanske hinna med en till som min man vill Jag har dock INTE bestämmt mig än Kajsa,Vad ska din tredje heta?
    Det är väl det, har man fyra har man nog inte råd att resa särskilt mycket. Vi bilade till Montenegro förra året. Minstingen var elva månader och de andra två 4 och 7. Gick superbra! Det är stoooor skillnad på två och tre barn och har man passerat det där kan man lika gärna ha fyra .

*kom på att jag kanske ska planera in fyran innan jag fyller 30 nästa år*
  • Det ljuva livet

Borde resa på mig och gå ner i källaren och måla klart mina grejor. Men det är så trevligt att sitta här när det är sån fart att jag inte riktigt får upp rumpan från stolen.

• Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-11-10 21:29:00 följande:
    VSMHur mår du nu då? Verkar lugnt eller?Camillanix pix! Idag säger jag bara A.
    Nä, det bubblar och känns om att kräkset sitter i halsen. Hade nästan varit bättre om jag spytt så jag slapp det här.
Svar på tråden Vita hem del 6