Inlägg från: Beatrize74 |Visa alla inlägg
  • Beatrize74

Vita hem del 6

lillvilda skrev 2007-12-08 18:05:37 följande:
    oj jag slog på roomservice..jisses vilken tapet de sätter upp..lite mycket för mig.
    Är det reprisen där de är i Mattias hus?
    Tapeten var GRÄSLIG! Hanterbar på nära håll...men längre håll fick jag enbart associationer till liksmaskar. *ryser*
  • Beatrize74
    juliah skrev 2007-12-08 18:07:14 följande:
    Bea, jag förstår att det känns olustigt. Men ärligt talat tror jag de flesta människor som är vettiga inte väljer att höra på enbart en sida, om de nu skulle få för sig att vilja förpesta deras trevliga kväll med en massa struntprat.Hmm, har inte provat att vända, tror att ena sidan på dynan är lite mjukare, den man sitter på. Och som kajsa sa, DYNORNA ÄR SUPERSMIDIGA ATT FÅ PÅ OCH AV. Oj, problem med både stavning och caps lock eller vad det nu heter.
    Jag hoppas du har rätt!
  • Beatrize74

Tack Mimma - maken är lite förtjust i Liatoprs soffbord som du har, så när han får se bilden ihop så måååste det bara bli det som till sist får honom helt övertygad.

Roligt att se att samma modell kan ge så många olika typer av inredningar ändå tillsammans med skilda tavlor, kuddar, soffbord och mattor osv.

• Beatrize74
    mimmi006 skrev 2007-12-08 18:51:15 följande:
    Jag försökte hitta en bild som jag inte har visat, den här kanske?
    Superfräscht! Nästan onödigt fint! Tycker det är så fint med två fåtöljer så där, önskar att vi också hade haft det utrymmet faktiskt. Får klura på någon lösning för jag tycker inte om att ha det inknökat i ett hörn som vi har nu.

Gullfina - fint med kransen ovanför...ger så mycket liv. Har du din grupp ståendes precis framför fönstren, eller är det golvyta mellan soffa och fönster?
  • Beatrize74
    juliah skrev 2007-12-08 20:40:30 följande:
    Köpte en ny stol och lykta idag, blev inspirerad av mimmis fina arrangemang.
    Kanonfint...tänk när det faller lite pudersnö på hela ensemblen...himmelskt
  • Beatrize74

Malin79 - skrev ett inlägg om bilden, men det postades inte...nåväl...får skriva om den. Tycker bilden är jättefin och frågade om soffbordet. Har du någon "förebild" det ser jättefint ut.

• Beatrize74
    juliah skrev 2007-12-08 20:47:33 följande:
    Bea, jaa, kan man beställa lite till onsdag tror du? Tack!Hur går det med sofforna?
    Det blev BINGO!

Vi åker iväg med släpvagnen i morgon och släpar hem en trea, en två och en fåtölj samt en fotpall. Jag är LYCKLIG!

Vi ska även köpa två dörrar till barnens båda rum när vi ändå har släpvagnen och maken ska köpa en cykel till sig då hans har blivit stulen. Så det blir en stor dag i morgon.
Svar på tråden Vita hem del 6