Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-06 22:20:10 följande:
    Nått ska du ju ha att göra medans du väntar. Ser fint ut men är det inte väldigt lågt i tak?
    Jaaa jag tror att det är lägre än vanligt. Det är väl det på riktigt gammla hus.

Tack för att du har förståelse för min urtråkighet
  • gemelli

Himmelbit,

Nej vi har inte lagt ner nått. Alla dörrar är öppna!
    Tyvärr gick sjötomten som vi var intresserad av alldeles förhögt. Så nu har väl vi inga tomter på lager direkt. Men vi tittar på allt

• gemelli
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-06 22:38:06 följande:
    Borde man ju kunna.. Vi tvättade vår gamla i matttvättmaskinen.
    Mori skrev 2007-11-06 22:41:04 följande:
    Japp, vi brukar göra det. Eller "låna" tvättstuga av någon som bor i hyrehus med STOR tvättmaskin.
    Men jag tror aldrig våran går in i en stor tvättmaskin. Våran madrass är jättetjock Typ 4-5 cm tjock...

Måste fråga dom på kemtvätten imorgon. Skulle vara såå skönt att få den tvättad. Känns lite äckligt att man aldrig har gjort det Generad
  • gemelli
    Mori skrev 2007-11-06 22:35:33 följande:
    Slänger in ännu en bild, hejda mig om det blir för mycketKan ju inte sitta sysslolös framför tv:n ens, så jag virkade en minitoffel. Jag har ju inget tålamod så det får bli små nalletofflor
    Sööööt
  • gemelli

God morgon...

Idag har jag varit på hinsvepning, skönt NOT! Shit vad ont det gjorde, men vad gör man inte för att den lille ska ut
    Så nu får vi se om det ger nått resultat
    Hoppas jag hinner köpa krokarna till Syltan innan jag ska in och föda idag, hahahaha

Näää nu ska jag läsa ikapp lite.

• gemelli

Anton,

En vecka över tiden är jag nu!

VSM,

Näää ja, känner ju att det är nått som gjorts. Livmodern jobbar för fullt! men jag har inte så mkt ondare än vad jag brukar ha. Men det är ju dock bara 1 timma sen, Men hoppas hoppas

Svar på tråden Vita hem del 6