Inlägg från: FruPuffen |Visa alla inlägg
  • FruPuffen

Vita hem del 6

Rosesarered skrev 2007-11-13 11:03:47 följande:
    Inredningstips tack:Är ute efter sänglampor, har lagt upp 2 olika i mitt galleri. Vilken tycker ni är finast?
    Det är svårt att säga rakt av vilken som är finast, allt kan bli vackert i sitt rätta sammanhang tycker jag. Det beror ju på vad du har för stil i övrigt i sovummet! Jag tycker den första lampan är lite romantisk medan den andra IKEA-lampan är lite mer stilren. Själv skulle jag ha valt IKEA-lampan till MITT sovrum.
  • FruPuffen

Kajsa M: Får jag besöka dig också? Om nån mer har låst konto och jag inte har nämnt er så vill jag gärna besöka er om jag får...

Mamma till Albin, 2 år och Viggo, nyfödd !
  • FruPuffen
    Rosesarered skrev 2007-11-13 11:51:27 följande:
    Oj vad det är många av er som har "hemliga" sidor. Nu kan man ju inte kika in och få inspiration längre
    Men du kan ju kolla i bloggarna, där finns HUUUR mycket inspiration som helst och ännu fler människor som har samma stil .
  • FruPuffen
    malins79 skrev 2007-11-13 20:20:49 följande:
    Nu har jag strykt en massa tvätt, vad duktig jag är Så nu är jag äntligen ikapp, vad det gäller kläder iallafall. Sitter och kollar på Äntligen Hemma samtidigt.
    Vad duktig du är! Nu fick jag ånges,t min tvätthög är hur stor som helst... Det finns alltid något annat som är roligare. Iofs smart att kolla på TV samtidigt.

Nu har jag också blivit lite hemlig av mig...
    Jag har lagt in några av er i adressboken, men har jättemånga kvar som jag vill ha med... Tar en liten paus nu, men om nån vill vara med som jag inte lagt in så hojta!
  • FruPuffen
    juliah skrev 2007-11-13 20:37:07 följande:
    Tåfslan, ja det är löjligt det här. Nu har han suttit i 4 och en halvtimma. Stackars människor som haft bråttom av någon anledning...Lina, jadå, det kun deju ha varit värre. Nu får jag sitta och pyssla med min tovade skål iallafall
    Ojdå stackars maken... Här i Gävle är det också snöoväder. Jag var ute och körde med min lillbebis Viggo idag och det var så halt... Såg flera som kört av, otäckt.
  • FruPuffen
    juliah skrev 2007-11-13 20:42:23 följande:
    Frupuffen, jag vill gärna komma in till dig om du inte lagt till mig!Ja superotäckt, jag håller mig hemma om det går nu de första dagarna, så får folk vänja sig vid vinterlaget.
    You´re in .
  • FruPuffen
    Anton2005 skrev 2007-11-13 20:43:47 följande:
    eller vi testar igen, verkade inte fungera www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/59138
    Jätefint hus!! NU ska jag ta paus från tråden och istället kolla in era bloggar, såg tidigare att många skrev att de hade vintrat till dem. Samtidigt dricker jag GLÖGG och sneglar i julnumret av Vakre hjem... (Eh, strykhögen?? Den får vänta...)
Svar på tråden Vita hem del 6