• LCroft

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-07 12:45:51 följande:
    Lcroft, det är en finne som är förste spekulant  Han var väldigt angelägen...
    Säg att du hade missat en nolla när du skrev annonsen
    pressan skrev 2007-11-07 12:47:47 följande:
    Hejsan tjejer.Efter en toppen dag igår med besök av Lcroft, så är man igen tillbaka i mamma träsket.. Har tillbringat förmiddan på vårdcentralen med vår minsting som hade svår andnöd.  Men efter att han fick kortison och adrenalin är han nu mycket bättre. Dessutom hade han dubbelsidig öroninflammation.. Så nu e vi då hemma igen med antibiotika och så ska det göras en astma utredning.. Lite ot sorryJätte fina saker ni visat på kransar och hjärtan, mistlar och ugglekläder.VSM.. Fullt ös hos er ser jag Juliah. Tycker du om skåpet? Har det nått personligt värde för dig? Annrs tycker jag 3000 låter okej om du ändå inte vill ha det.
    Men stackaren! Det var säkert dit du var på väg när jag mötte dig imorse då m.a.o, trafikljusen vid Permo Neste. Det kom plötsligt då? Han verkade ju inte sjuk igår lilleman, usch så jag tycker synd om honom!
  • LCroft

gemelli: Håller tummarna för att lille Vide ska komma ut helst idag!

• LCroft

Pressan: Oftast så är det ju minstingen som får allt som de äldre släpar hem tyvärr Nåt åt mig? Har det med siffror att göra?

• LCroft

gemelli: Jag hinner inte titta på fotöljer jag har fullt upp med att sympatiföda

VSM: Du ska inte säga att du blir sugen på en fjärde! Jag som gått och försökt känna efter vad mina äggstockar säger de senaste dagarna HemlisSkrattande

• LCroft
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 13:52:17 följande:
    Jag med! Just nu säger mina dumma äggstockar att de absolut vill komma till nytta igen. *hoppas på att det går över* Maken kommer att bli helt tokig om jag kommer dragande med att jag vill ha ett barn till.
    *skratt* Doften av bebis... En bra orsak för att sitta och bara njuta för liten är ju hungrig...  *retas*
  • LCroft
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 13:57:59 följande:
    Mehn! Du! Det där är inte schysst! *fast gemellis värkar får det att pirra mer*
    F´låt! Men snälla du, ett barn till, vill läsa nästa barns förlossningsberättelse också Sällan man skrattar när man läser förlossningsberättelser men nu dör jag *asg* Riva dass!!!!
    gemelli skrev 2007-11-07 14:00:12 följande:
    Har redan shoppat Burrberry oxå
    Lille Vide kommer att vara såå fin! Jättesöt
  • LCroft
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 14:14:54 följande:
    Lcoft: Jag hade roligt nä jag födde honom. Tror du det funkar som argument med maken - Du det finns en tjej i Finland som absolut tycker att vi ska ha ett fjärde barn..
    Alla knep är bra utom de dåliga
  • LCroft

Lynn: Ett kort inget annat, jag hade inte räknat dem som mina vänner mer!

Kajsa: Missade inlägget om förlossningen här innan, usch så jobbigt! Kram!

gemelli: Så spännande Lycka till!

• LCroft

VSM: Och mjölkspyorna som rinner längs ryggen på en, vakna mitt i natten av att man badar i mjölk... Men så tittar man åt sidan och ser en liten som snusar så gott intill... *tror äggstockarna hoppar trampolin där inne just nu* Kan bero på att Ida sovit i snart 4 timmar, fråga mig om en timme igen när hon grävt jord ur blomkrukan och slängt på gardinerna så kan det hända att det är verkligen lungt på äggstocksfronten Oskyldig

• LCroft

Kajsa: Förstår att det kan bli tungt, men du får vara glad du har ju fått 2 helt perfekta barn

VSM: Jag ser bara framför mig vårt nya sovrum (det som ännu är kallvind) vitt och fint med balkongdörraran öppna och tunna gardiner som svajar i vinden, Leandervaggan som hänger i taket med en go liten bebis i....

Svar på tråden Vita hem del 6