Vita hem del 6

gemelli: Håller tummarna för att lille Vide ska komma ut helst idag!
Pressan: Oftast så är det ju minstingen som får allt som de äldre släpar hem tyvärr Nåt åt mig? Har det med siffror att göra?
gemelli: Jag hinner inte titta på fotöljer jag har fullt upp med att sympatiföda
VSM: Du ska inte säga att du blir sugen på en fjärde! Jag som gått och försökt känna efter vad mina äggstockar säger de senaste dagarna
Lynn: Ett kort inget annat, jag hade inte räknat dem som mina vänner mer!
Kajsa: Missade inlägget om förlossningen här innan, usch så jobbigt! Kram!
gemelli: Så spännande Lycka till!
VSM: Och mjölkspyorna som rinner längs ryggen på en, vakna mitt i natten av att man badar i mjölk... Men så tittar man åt sidan och ser en liten som snusar så gott intill... *tror äggstockarna hoppar trampolin där inne just nu*
Kan bero på att Ida sovit i snart 4 timmar, fråga mig om en timme igen när hon grävt jord ur blomkrukan och slängt på gardinerna så kan det hända att det är verkligen lungt på äggstocksfronten
Kajsa: Förstår att det kan bli tungt, men du får vara glad du har ju fått 2 helt perfekta barn
VSM: Jag ser bara framför mig vårt nya sovrum (det som ännu är kallvind) vitt och fint med balkongdörraran öppna och tunna gardiner som svajar i vinden, Leandervaggan som hänger i taket med en go liten bebis i....