• LCroft

Vita hem del 6

Fotograf: Så trist, förstår att du blir less på allt, men jag kan trösta dig med att när man sen har klart allt så är man så lycklig att man svävar på rosa moln hur länge som helst. Kram

• LCroft

Bea vad otäckt! Du får ta det lite lungt nu tills viruset går ur kroppen och som knyttis sa här tidigare, kör inte bil!

• LCroft

VSM: Så fina bilder du visar. I hyllorna hade jag inte lagt nåt överhuvudtaget.

Himmelbit: Det skåpet måste ju vara mitt som farit iväg på villovägar?!?!

Nu har jag sytt 10 stjärnor, 4 julstrumpor och 2 hjärtan som inte alls ser ut som hjärtan HemlisSkrattande

• LCroft

Missade visst en sida *fniss*

Ännu mera bilder!

VSM: Vad du har hunnit med mycket idag!

Himmelbit: Desto mer jag ser på skåpet desto säkrare blir jag på att det nog är mitt

juliah: Så spännande! Vet inte om jag missade tidigare men kommer de att klä granen och sånt med eget pynt eller kommer ditt eget också att vara med?

• LCroft

Himmelbit: Självklart får du måla det klart

VSM: Skönt med egentid Bilder kommer kanske imorgon skulle fota men kameran ville inte ens komma på, batteriet helt dött...

juliah: Kom ihåg att säga till sen så även jag får gå och köpa tidningen

• LCroft
    MichaelaW skrev 2007-11-19 21:02:13 följande:
    Hej alla flickor med underbara vita hem! Nu blir jag lite OT men jag är så ledsen just nu. Jag har tillbringat dagen på sjukhus idag och jag har fått veta att jag har en sjukdom.  Alla tankar snurrar i mitt huvud och jag är så ledsen. Jag har mindre än två veckor kvar i skolan nu och fyra ämnen jag ska tenta av under den tiden. Flytten håller på att ta kål på mig med alla budgivningar, visningar, lån mm. Idag när jag fick veta det här så känner jag bara för att ge upp. Strunta i skolan, strunta i att flytta. Å jag är så ledsen! Förlåt om jag bara kommer in och bara klagar. Förlåt! Jag ville bara skriva av mig lite. Jag har även skrivit ett inlägg i bloggen för den som vill kika. Grattis VMS på födelsedgen, hoppas att du har haft en bra dag! Jag hoppas att ni andra också har haft en bra dag.  
    Men gumman självklart får du berätta och prata av dig här! Låter som du har det väldigt jobbigt just nu. Massa kramar sänder jag över till dig!
  • LCroft

Rori gullet Visst trebarnsmor men de två äldsta håller på med sitt, bara en liten en som håller på och endera också vill sy eller pysslar på med sitt Dessutom är det en fördel med fler barn, man kan ha de äldre att sysselsätta den yngsta om hon blir riktigt klåfingrig

• LCroft
    Rori skrev 2007-11-19 21:12:41 följande:
    Kan tänka mig att det är en fördel, skulle kunna låna dina större barn någongång när sonen blir alldeles för busig och mammas tålamod tryter 
    Jodå, det går så bra så Bara att hämta dem De har ju vanan inne vid det här laget så det borde inte vara några problem och du lär inte heller höra: "Maaaammmmmaaaa Ida lyder inte mig" No shit Sherlock! Ida älskar att reta sin storasyster, brorsan är så stor att han inte låter sig retas lika lätt
  • LCroft
    MichaelaW skrev 2007-11-19 21:18:04 följande:
    Det har varit en sån lång dag som började på vårdcentralen och slutade efter flera timmar på sjukhuset med massa undersökningar, läkare och information. Det här kom helt plötsligt och jag ska få göra flera undersökningar och utreda närmare hur svår sjukdommen är. Det är inte farligt men en dröm som varje kvinna har, har gått i tusen bitar för mig. Kanske finns det ett litet hopp, det får vi se efter fortsatta utredningar och undersökningar. Förlåt om jag pratar i gåtor men jag känner mig inte riktigt redo för att berätt än. Jag vet inte men just nu är jag så fruktansvärt ledsen och jag skäms faktiskt lite. Tack för era kramar, dem värmer!  
    Du behöver inte berätta mer än du vill! Ge inte upp hoppet och du vet att vi finns här om och när du vill prata av dig!
    Rori skrev 2007-11-19 21:18:11 följande:
    Dig får man skratta åt  Här skulle det nog ropas hela tiden då att Melvin inte lyder för han älskar att inte göra som jag säger
    Kan sända sonen då, han tar det lungt, lyfter bara bort henne och hittar på nåt annat Fast för det mesta går det bra, idag hade jag lite kul åt döttrarna på vinden. Rebecca hade på musik och sjöng med, Ida tyckte också att hon ville sjunga så hon skrek så högt hon kunde, Rebecca var inte glad Räcka ut tungan
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-19 21:20:21 följande:
    Tack! Börjar bli så gammal nu att jag får lust att säga äsch, jag fyller ju inte jämt..Den här "fina" fågeln fick jag av store sonen idag. Vad gör man? Tackar, blir jäteglad och påtalar flera gånger hur fin den är. Förstår att han tycker att den är underbar och då få jag såklart också tycka det. Den blev iag finare i sällskap med lite kvistar...
    Ta det lungt, det kommer den dagen sen när de plöstligt förstår vad mamma faktiskt tycker om. Men jag förstår att han tyckte den var jättefin och det är ju tanken som räknas!
  • LCroft

Godmorgon!

mimmi: Så jobbigt för er!

juliah: Så duktiga ni är!

VSM: Jag har ångest varje gång jag ska till tandläkaren, sen när jag väl är ut därifrån så tänker jag jämt att det var väl inte så farligt Tur att bedövning finns

Svar på tråden Vita hem del 6