Vita hem del 6
Fotograf: Så trist, förstår att du blir less på allt, men jag kan trösta dig med att när man sen har klart allt så är man så lycklig att man svävar på rosa moln hur länge som helst. Kram
Fotograf: Så trist, förstår att du blir less på allt, men jag kan trösta dig med att när man sen har klart allt så är man så lycklig att man svävar på rosa moln hur länge som helst. Kram
Bea vad otäckt! Du får ta det lite lungt nu tills viruset går ur kroppen och som knyttis sa här tidigare, kör inte bil!
VSM: Så fina bilder du visar. I hyllorna hade jag inte lagt nåt överhuvudtaget.
Himmelbit: Det skåpet måste ju vara mitt som farit iväg på villovägar?!?!
Nu har jag sytt 10 stjärnor, 4 julstrumpor och 2 hjärtan som inte alls ser ut som hjärtan
Missade visst en sida *fniss*
Ännu mera bilder!
VSM: Vad du har hunnit med mycket idag!
Himmelbit: Desto mer jag ser på skåpet desto säkrare blir jag på att det nog är mitt
juliah: Så spännande! Vet inte om jag missade tidigare men kommer de att klä granen och sånt med eget pynt eller kommer ditt eget också att vara med?
Himmelbit: Självklart får du måla det klart
VSM: Skönt med egentid Bilder kommer kanske imorgon skulle fota men kameran ville inte ens komma på, batteriet helt dött...
juliah: Kom ihåg att säga till sen så även jag får gå och köpa tidningen
Rori gullet Visst trebarnsmor men de två äldsta håller på med sitt, bara en liten en som håller på och endera också vill sy eller pysslar på med sitt
Dessutom är det en fördel med fler barn, man kan ha de äldre att sysselsätta den yngsta om hon blir riktigt klåfingrig
Godmorgon!
mimmi: Så jobbigt för er!
juliah: Så duktiga ni är!
VSM: Jag har ångest varje gång jag ska till tandläkaren, sen när jag väl är ut därifrån så tänker jag jämt att det var väl inte så farligt Tur att bedövning finns