• Ewis

Vita hem del 6

haha blev lite tokigt när jag skulle ge mig på något nytt, citera inlägg.

Almlin:
    Jätte fin krans!

• Ewis

Gemelli:
    Ååå stort lycka till och hoppas hoppas att du snart försvinner från denna tråden för då hoppas och tror vi att lilleman är påväg ut!

• Ewis

Har inte fått så mycket fixat här hemma mer än det vanliga, disk, tvätt och plocka.
    Men jag har städat tösens rum och passade på att rensa bort jätte många gosedjur i iloka storlekar och modeller phu, jag hatar gosedjur för dom används aldrig men barnen vill alltid ha och visst många är ju jätte fina och gosiga men som sagt då ska dom ju även användas istället för att ligga ner proppade i en låda.

Vad kan man göra med alla dessa gosedjur jag rensat bort?
    Tror Ni förskolan vill ha?

• Ewis

Numberone:
    Vad är det för hjärtan du tröttnat på?
    Nyfiken som vanligt

Mori:
    Trollet är helt underbart och Inte läskigt.
    Du är jätte duktig!

Någon hade sytt JÄTTE fina kuddar!

Malina. hm svårt vet inte, kanske lite prålig, eller ja vet inte jag gillar inte toppstjärnor egentligen men enligt sonen måsta man ha sånna

• Ewis

Någon fråagde om advenstpynt.

Ursäkta jag är superdålig på att minnas namn.
    Jag tycker att allt vad som heter advent och jul väntar man med till 1 advent när det gäller stakar och sånt och julsaker tomtar och sånt tas in några dagar före julafton och julgranen 1 -2 dagar före julafton.
    Man ska suga på karamellen

men sedan kan man ju fixa lite julstämning med många ljus mm men ingen som har julanknytning för tidigt hos oss.
    Den som väntar på något gott väntar....

• Ewis

Stavar som vanligt som en kratta men hoppas att ni ändå förstår det jag skriver.
    Nu ska här målas skåp och bokhylla.
    Är riktigt lad för gubben är i fullfart med att måla i hallen på övervåningen, jippi kanske blir den klar snart

• Ewis

bea:
    hahaha stackars män.
    att dom inte ger sig direkt istället för att bli överbevisade
    Jag Tyckte som alla andra när det gällde färgen

• Ewis

Har Nu grundat bokhyllan vit, phu det är inte kul att måla möbler men denna gången rollar jag bokhyllan och det blir både fint och är ganska kul.
    Två strykningar kvar bara

Åå jag håller tummarna att Vide kommer ut snart, ska in och läsa din blogg nu Gemelli.

Svar på tråden Vita hem del 6