Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 18:13:03 följande:
    Jag satte ett snöre i en säkerhetsnål och så satte jag nålen i mitten och drog med penna så jag fick det runt. Maken fick hjälpa mig.
    Smart! Tack

Tråkigt att någon anmäler dig MM. Men kan du inte se vem som gör anmälan då du är moderator?
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-11-07 18:32:13 följande:
    Urfegt! Jag tar även gärna emot lite ärlighet istället för anmälningar....
    Har du också blivit anmäld? Va tråkigt
  • LinaoMatilda

juliah: jag kanske missförstod dig då

• LinaoMatilda

Köpte en liten "påse" att ha en toapappersrulle i idag. Visst var det någon här som sytt en sådan. Påsen rymmer en rulle så den passar bra på gäst toan. Men i badrummet skulle jag gärna ha lite fler... någon som vet?

• LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-11-07 18:45:45 följande:
    nej du förstod rätt...
    Men fy vad tråkigt
    Ok, tack, ska kolla hos henne.
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-07 18:52:45 följande:
    LinaoMatilda, Karmellfabriken har sytt en egen påse för toalettrullar, tror den rymde 1st.
    Tack

Såg en så gullig zink-huslykta idag också. Kostade bara 24e alltså ca 240kr.. det var väl rätt billigt?
  • LinaoMatilda

juliah: Är det mycket högre bud? Om inte tycker jag man ska hålla sig till att man lovat det till någon. Men är det markant skillnad kan du ju säga det åt den förste, så han kan få köpa det för samma summa.

• LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-07 19:07:28 följande:
    Fin påse, vatpinde är inte det tops?
    hehe, ja det har jag ju inte tänk på ens. Rullen passade så fint där De hade faktiskt en toapappersrulle i den i affären också.. i de pratar ju finska så de förstod nog inte (säger jag som inte heller fattade)
  • LinaoMatilda
    Ankmor skrev 2007-11-07 19:09:04 följande:
    Japp, det är tops.Fin påse!
    hihi ja då får jag ju byta innehåll
Svar på tråden Vita hem del 6