Vita hem del 6
michaela - jag finner inga ord som är stora nog men känner med dig i den sorg och smärta som dina ord förmedlar.
michaela - jag finner inga ord som är stora nog men känner med dig i den sorg och smärta som dina ord förmedlar.
Godmorgon alla! Hoppas ni har haft en härlig morgon.
Julia, skriv och berätta att ni firar julen vit hemma hos er tycker jag.
Godmorgon! Vad nyfiken jag blir nu på swapgrejerna. Kanske någon vill fota lite?
Jag har fina vita glöggmuggar från Sia som jag fick i julkapp förra året.
Lisa å såna hade jag glömt att man kunde göra! Och här ligger ju en apelsin som ingen vill äta, vad har du för värme i ugnen och hur länge är de inne?
Godmorgon, här har vi nu två sjuka barn och en halvsjuk mamma så jag hinner inte riktigt med att läsa ikapp.
jag är också sugen på adventspynt men ska försöka hålla mig tills nästa fredag. Fast ta ner grejerna från vinden kan man ju alltid göra, det är bra att inventera lite först så går det lättare att planera pyntet.
Michaela - grattis till budgivningen, det där behövde du då verkligen!!!
Malin hoppas hon frisknar till och att ingen annan blir smittad.
Miamariah smart idé med kakfatet. Jag har också ett våningsfat men det är ju väääldigt sällan man har så mkt kakor. Smart att göra julpynt av det istället, den idén ska jag nog anamma tror jag...
Hejhopp, fina kuddar VSM och Juliah det ska bli spännande att läsa repotaget sen. Hinner inte riktigt läsa ifatt så noga, hoppas det är ok.
Nån skrev att vi inte ska stressa ihjäl oss osv, lustigt jag fick lite samma tanke idag faktiskt. Var på stan med min treåring och blev liksom mätt på allt överflöd. Juliahs ord "min smak är enkel" klingade i öronen och Miamarias kakfat svävade förbi för mina inre ögon och då kom jag fram till beslutet att gå helt på min egen smak i år och köra ett enkelt tema för julpyntet. Sätta en blåbärskvist på ett redan befintligt hjärta, lägga kottar i mitt vita våningsfat, göra julgransdekorationer av trolldeg tillsammans med mitt barn samt fylla hemmet med doft av såpa, tallbar och julbak. Enkelt och kravlöst men hemtrevligt.