lasseliten skrev 2008-02-01 07:45:01 följande:
God morgon! Om jag igår liknade lucky Luke på gångstilen så är det likabra jag slänger på mig cowboyhatten idag...shiiit, vilken träningsvärk jag har efter lektionen på ridskolan i onsdags! Idag ska det städas och lekas. Vad ska ni hitta på? Dags för frukost!
Haha, jag känner igen den känslan. För många år sen var min ena tävlingshäst halt och den andra hade jag fått avliva, så jag hade ett riduppehåll på ca 4 månader då jag inte red överhuvudtaget från att ha tränat 2 hästar om dagen. Men iallafall så skulle jag köpa en ny häst och åkte till ett försäljningsstall och provade inte mindre än SEX st hästar. Dagen efter kunde jag inte gå, vartenda steg brände som eld och syra i kroppen... Men det går över och du kommer att få fina muskler, speciellt magen och låren!
Idag ska det städas för min gubbe kommer hem efter att ha bott i Stockholm hela veckan, skönt nu slipper jag oroa mig för att han inte ska hinna hem om förlossningen sätter fart. Sen ska jag nog tapetsera/sätta upp lite mer glasfiberväv bakom ett element, kanske måla elementet och slipa två fönster. Om det finns någon som inte har nått att göra så får ni gärna komma hit på en arbetsdag...
Sen skulle jag vilja måla vår toamöbel på övervåningen, men sovrummet går först!
Ha en bra dag, här skiner solen och vädret är superhärligt!