Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-20 09:06:59 följande:
    malins, jag hade tänk ha mion blus som är rätt romantisk med jeans och yllesockor, det är "jag"...mimma, ja jag får knpåa ihop ett mail.karamell, ja ta mig tusan, jag kunde ana att det kunde bli på det här viset...
    Kan du inte ha ett rödrutig band knutet som ett skärp i jeans, eller det kanske ser konstig ut?
  • malins79
    Lisa1981 skrev 2007-11-20 09:48:56 följande:
    Åh med risk för att kännas tjatig men jag kom på en sak. Jag tycker om den tapeten, men jag hade tänkt att ha liggande panel (för det ska jag ha i köket). Tror ni inte det  ser konstigt ut att ha randig tapet och liggade panel??? eller måste jag bara vidga mitt tänkande lite???
    Helt ärligt, tror jag det kan bli lite konstigt med liggande panel till randig tapet som är lodrätt, men det är vad jag tror. Vad är det för panel du ska ha?
  • malins79
    Lisa1981 skrev 2007-11-20 10:20:37 följande:
    Jag kom också att tänka på det..hmmm nu blir det ju ännu svårare. Jag tycker också det blir konstigt att ha stående där och liggande i kök och hall. Undra hur jag ska gra nu. Aldrig ska det vara lätt...Vi har skeppspanel. 
    Skeppspanel, vet jag inte hur det ser ut.
    Men jag tror inte det blir konstigt att ha både liggande och stående, det hade dom i ett hus i Hus & hem, kom inte ihåg vilken nr det var för jag lånade bara tidningen av min syster.
  • malins79
    Himmelbit skrev 2007-11-20 20:01:34 följande:
    Du är så blygsam... Föstår ni vilken höjdarlördag vi kommer att ha!! Kajsa, Septemberpyret, Mimmi och jag ska shoppa ihop på lördag!!! Sen är vi inbjudna till Mimmi och får se hennes fina hus live!! Kan det bli bättre?! *nöjd*
    Åååå, vad kul ni kommer att ha, var ska ni shoppa nånstans?

Själv ska jag (vi) till Örebro, vi är bjudna på middag där hos vår styrelseordf.
    Vi ska bo på hotell, jag, maken och barnen. Jag ser fram emot frukosten J
    ag har tänkt hinna med några affärer på eftermiddagen. På söndagen ska vi till Wadköping och sen äta på Naturens Hus, det ska vara julmarknad på söndagen så det blir kul. Det trista är att det är 30 mil och Jacob är inte så glad i att åka bil.
  • malins79

Juliah, vet du hur det är med Emmasa?

• malins79
    juliah skrev 2007-11-21 08:59:56 följande:
    lillafruluva, nu var det ett tag sedan jag köpte dem men jag har sett dem lite nu och då, vita i linne.malins, sisådär, hon har fått komma hem men det är vila vila vila som gäller fram till förlossningen. Det är ju så annorlunda om man redan har barn men varje dag i magen är ju så viktigt för lillasyster...Jag ska åka förbi en sväng när hon orkar ta emot besök.
    Vad trist för Emmasa. Det är inte lätt att vila när man redan har barn, går han på dagis så hon får några timmar för sig själv?
  • malins79
    MiaMaria, en grej som hänt är att Aftonbladet ska komma hem till Juliah och fota "så här fira vi jul" de skulle egentligen till VSM men de ville inte åka så långt som GBG.

Lcroft, jag byter till julgardiner i köket, sätter upp dem till 1a advent. Tycker det blir mysigt.
  • malins79
    Sunna skrev 2007-11-21 20:05:02 följande:
    Föresten: Ni som har kikat på Helena Skarps hemsida; var kan man få tag på ljusslingan med blommorna, förutom hos henne alltså?
    Vad kostar en sån ljusslinga?
Svar på tråden Vita hem del 6