Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Jag grämer mig så att jag lider av "telefonskräck". Jag såg en annons med gamla Leksandstolar  (6st för 1600kr) i ett samhälle 2mil bort, men jag vågade inte ringa utan tänkte att maken skulle ringa dagen efter. Sen på morgonen ser jag att annonsen är borta.
    Hur gör man för att våga ringa på annonser?! Alla människor har ju inte mejl.

• malins79

Tack för era råd ang telefonskräck, det är ju egentligen ganska löjligt.

• malins79

Jacob (7mån) blev jätteglad när han såg att jag hängt upp vita stjärnor i fönsterna, han hade världens smile och släppte inte dom med blicken, han kanske blir nästa Ernst

Saga tycker det är mysigt och hon älskar att gå på Ikea, så man har ju dresserat dem väl

• malins79
    LinaoMatilda skrev 2007-11-28 18:35:56 följande:
    hihi gillar han att gå barfota också?
    faktiskt även om han inte går än
  • malins79
    Camilla R skrev 2007-11-28 18:51:33 följande:
    Jag är precis likadan... Hellöjligt jag vet, för VAD är det egentligen jag är "rädd" för??
    Precis, men jag känner mig fånig när personen jag ringer till inte vet vem jag är.
    Himmelbit skrev 2007-11-28 18:56:32 följande:
    VSM - Ja, det var snålt... 129 kronor - sälj en av dina fina kransar och vips så har du 2-3 stycken! Själv har jag 4 sådana lampor *slösaktig...*Denna veckan är jag mammaledig = rör mig på staden när butikerna är öppna. LIVSFARLIGT!! Jag är inne i ett sånt pyssel och shoppingstim så det är inte sant!! Dessutom så är ju sambon borta=han behöver inte se allt jag drar hem... Men eftersom jag inte gillar att visa gula bilder så fotar jag en annan dag - när det är ljust
    jag vill se gula bilder ikväll och "vita" bilder imorgon
  • malins79
    Septemberpyret skrev 2007-11-28 19:20:48 följande:
    Måste rådfråga er lite; Har varit och hämtat en sittbänk idag som jag i mitt huvud redan hade målat vit och placerat på min framtida inglasade veranda...! Men sambon tycker att vi ska behålla den som den är... Vad tycker ni? Bild finns i mitt galleri!
    vit, helt klart.
    Himmelbit skrev 2007-11-28 19:30:58 följande:
    Här kommer lite bilder. Inte på dagens shopping dock, men tidigare shopping...Nya soffan med en liten Himmelbit i:Eukalyptuskrans, köps hos Nublu:Adventsljusstaken som inhandlades på den trevliga shoppinglördagen:Kristallkrona.. hmmm, undra vad sambon kommer säga när han kommer hem.. :Två sådana här blev det igår - ytterligare en ska inhandlas imorgon:Ja, sen har det varit mer shopping idag men det får ni se imorgon!!
     Vad fina saker du köpt!
  • malins79
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-28 20:47:12 följande:
    *sur* Hittar inte den jäkla målartvätten! Har ta mej tusan letat igenom alla ställen i hela huset flera gånger. Någon som vet något som går lika bra att använda istället? Klorin, avfettning? Eller ska jag skicka maken att handla?
    vad ska du tvätta? är det nån möbel funkar Yes lika bra, du ska ju få bort fett och smuts
  • malins79
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-28 20:52:46 följande:
    Skrivbordet! Funkar Yes?
    Jag frågade i målaraffären när jag skulle tvätta en möbel och då var han tvungen att hålla med, men tyckte det var synd att han inte fick sälja målartvätt till mig, jag tvättar alltid med Yes, det funkar för mig iallafall, men du avgör ju själv vilket du vill, Yes eller målartvätt....
Svar på tråden Vita hem del 6