Inlägg från: gemelli |Visa alla inlägg
  • gemelli

Vita hem del 6

mimmi,

Hahaha sängkläder shoppade jag som en tok själv innan Vide kom, så det har jag i överflöd

Men presentkort var ju bra, men det tror jag inte svärmor godtar, tyvärr

• gemelli
    JeaJea skrev 2007-12-11 21:40:44 följande:
    man kan byta bebissaker utan kvitto
    Hahahaah ja veeeet. Kläderna vi fick av just svärmor när Vide föddes, byttes direkt utan kvitto Generad
  • gemelli
    FruPuffen skrev 2007-12-11 21:41:43 följande:
    God kväll på er!! Här ser ni bilder på vårt pysslande i matrummet de senaste kvällarna. Vitmålad vägg, omklädd soffa, granrisklädd stjärna. Soffan ska nog få bli vit senare, den är nu svagt grå, men jag orkar/hinner nog inte måla den före jul. Väggen ska egentligen ha råspont, men det får också bli efter jul.Nu ska jag läsa i kapp lite...
    Ååååååå vad fiiint!
  • gemelli
    lillafruluva skrev 2007-12-11 21:43:51 följande:
    Eller helt enkelt pengar att sätta in på ett sparkonto åt honom...en bra start i livet!
    Kan man säga det till svärmor? Fundersam

Men är man helknasig om man önskar sig en Tripp Trapp matstol när han bara är 6 veckor gammal?
  • gemelli
    FruPuffen skrev 2007-12-11 21:58:38 följande:
    Gemelli: Kul att se dig här! Hoppas allt är bra med lillkillen. Tänkte skriva lite i din gästbok men var oinbjuden. Undrar lite försynt om jag får komma in till dig?
    Välkommen!

Ja jag har inte haft så mkt inredningsinsperation på sista tiden. Bara myyyst här hemma med vår dröm
  • gemelli
    FruPuffen skrev 2007-12-11 22:02:47 följande:
    Den är lite privat så jag lämnar inte ut adressen här i tråden, men jag kan skriva ut adressen i min presentation så kan du kolla där eftersom jag mitt konto endast är öppet för er vita hemmare . Vänta bara en liten stund så ska jag fixa det...
    Ååååå vad mysig och fin den var....

En sån kanske man ska göra
  • gemelli

Hoppas det är någon som är vaken nu, behöver er hjälp!

Ni som lagt in en bild på rubriken i era bloggar. När ni klistrat ihop flera bilder i ett collage. har ni gjort det i photoshop?

Hur gör man det där, i så fall?

• gemelli
    numberone skrev 2007-12-14 15:29:19 följande:
    Hej tjejer!!Vet att det är lite OT men är det någon av er som bor i närheten av där de säljer Liten jag saker?? Har förälskat mig i en röd gallerfilt...
    Tror man kan köpa den på www.bonti.se
Svar på tråden Vita hem del 6